  • Data: 2009-06-24 12:42:23
    Temat: Plus nie chce wypuscic numeru (?)
    Od: Adam k <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jestem w trakcie przenoszenia numeru z Plusa do Play. W dniu wczorajszym
    Plus wylaczyl mi karte i z dniem dzisiejszym numer powinien byc aktywny
    w Play. Gdy 2 miesiace temu przenosilem inny numer wszystko odbylo sie
    bez problemow - wieczorem Plus wylaczyl numer a rano numer dzialal w
    Play. Tym razem jednak, jest juz godzina 14:30, a numer caly czas nie
    jest aktywny. Bylem w salonie Play, pani gdzies tam dzwonila i
    stwierdzila, ze 'nie otrzymali jeszcze od Plusa zgody na wypuszczenie
    numeru' (moglem przekrecic, ale sens ten sam) i trzeba czekac. Ile
    trzeba bedzie czekac, tego nie wiedziala.
    Jestem troche zaniepokojony ta sytuacja bo zostalem bez telefonu i nie
    wiadomo kiedy zacznie on banglac. Spotkal sie juz ktos z was z czyms
    takim? Wydaje mi sie, ze gdy numer przestal byc aktywny w Plusie to
    zarazem 'wypuscili go' a teraz problem jest po stronie Playa, ale oni
    nie chca sie do tego przyznac.
    Pozdrawiam.