  • 21. Data: 2012-04-23 23:25:59
    Temat: Re: Pliki brd w Eagle, po zapisie ich nie ma
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mirek <i...@z...adres> napisał(a):
    > Widzę, że linuksieją te łindołsy coraz bardziej ;)

    I to dużo bardziej niż się powszechnie wydaje :)

    > Kiedyś się obudzicie i nie będzie już dysku C ;)
    > Mirek.

    To nastąpi nieprędko, ale już od kilkunastu lat można sobie montować
    partycje do katalogów, jak pod Uniksem, zamiast do literek.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 22. Data: 2012-04-24 02:04:54
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Ale tu się nic nie zmieniło i nie ma żadnego problemu. Instalowały się
    > do Program Files i mają się tam instalować dalej.

    Tyle, że podkatalogi w tej lokalizacji nie mają praw do pisania dla
    zwykłego usera (z uprawnieniami admina), a programy chciałyby tam pisać.

    > Serio tak działa przywracanie? Jakoś nie chce mi się wierzyć.

    Parę razy mi się tak zdarzyło. Zainstalowałem program, który stworzył
    sobie tam workspace. Po padace przywróciłem i zniknęły wszystkie
    katalogi utworzone później niż punkt przywracania.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 23. Data: 2012-04-24 09:14:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Tuesday, April 24, 2012, 2:04:54 AM, you wrote:

> [...]
    > sobie tam workspace. Po padace przywróciłem i zniknęły wszystkie
    > katalogi utworzone później niż punkt przywracania.

    Ale to chyba nie w XP. Bo XP na pewno nie rusza katalogów dokumentów
    użytkowników.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2012-04-24 12:11:29
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 23.04.2012 23:25, schrieb Grzegorz Niemirowski:

    > I to dużo bardziej niż się powszechnie wydaje :)

    > To nastąpi nieprędko, ale już od kilkunastu lat można sobie montować
    > partycje do katalogów, jak pod Uniksem, zamiast do literek.

    Dysku C już praktycznie od NT nie ma. Ale ze względów tradycyjnych jest
    jeszcze ten alias ;-). Pod Linuxem na moim laptopie też mam dyski C i D ;-).

    Waldek

  • 25. Data: 2012-04-24 22:26:32
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mario <m...@...pl> napisał(a):
    > Tyle, że podkatalogi w tej lokalizacji nie mają praw do pisania dla
    > zwykłego usera (z uprawnieniami admina), a programy chciałyby tam pisać.

    Bo są pisane przez kretynów. Od kilkunastu lat miejscem na pliki użytkownika
    jest jego katalog domowy a nie jakiekolwiek miejsce w Program Files albo
    Windows. I zasady tej nie wprowadziła ani Vista ani Siódemka.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/