  • 1. Data: 2012-04-23 12:02:17
    Temat: Laboratorium EMC
    Od: dq <a...@g...com>

    Witam

  • 2. Data: 2012-04-23 12:23:34
    Temat: Re: Laboratorium EMC
    Od: "Piotr Galka" <p...@C...pl>

    Uzytkownik "dq" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    sion-forums@yncc41...
    > Witam

    Czesc.

  • 3. Data: 2012-04-23 13:07:27
    Od: "Wlodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl>

    dq wrote:
    > Witam

    Siema!

    --
    Wlodek

  • 4. Data: 2012-04-23 13:17:29
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 23.04.2012 12:02, dq wrote:
    > Witam
    Ave!

    Michoo

  • 5. Data: 2012-04-23 18:37:16
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2012-04-23 12:02, dq pisze:
    > Witam

    Widzę tylko "witam". Czyżby mój czytnik grup, podczas aktualizacji,
    otrzymał łatkę od naszych polonistów i sam odrzucił resztę wiadomości?

    pzdr
    mk

  • 6. Data: 2012-04-25 13:34:04
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "mk" <reverse_lp.pw@myzskm> napisał w wiadomości

    > Widzę tylko "witam". Czyżby mój czytnik grup, podczas aktualizacji,
    > otrzymał łatkę od naszych polonistów i sam odrzucił resztę wiadomości?

    Nic dalej nie było.

  • 7. Data: 2012-04-25 14:57:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    mk napisało:

    > Widzę tylko "witam". Czyżby mój czytnik grup, podczas aktualizacji,
    > otrzymał łatkę od naszych polonistów i sam odrzucił resztę wiadomości?

    Jedno jest pewne -- nie była to łatka od Michała Rusinka. Bo ta powinna
    mieć dokładnie odwrotne reguły odrzucania.

    --
    Jarek