  • 1. Data: 2012-04-22 13:52:10
    Temat: Sprawdzone ogniwa do regeneracji elektronarzędzi
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    szukam sprawdzonych ogniw ni-mh do regeneracji akumulatorów makita 18V
    moje oryginalne juz cieńko przędą
    ew. jakieś gotowe akumulatory zamienniki nie najgorszej jakości
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-04-22 20:36:06
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > szukam sprawdzonych ogniw ni-mh do regeneracji akumulatorów makita 18V
    > moje oryginalne juz cieńko przędą
    > ew. jakieś gotowe akumulatory zamienniki nie najgorszej jakości

    Ja wsadzałem kiedyś Sanyo akumulatorki. Działało, a właściwie działa dłużej
    niż oryginał i do dziś
    Tylko gdzie kupić niepodrabiane?
    Ja miałem dojście do pakietów 12V ale się skończyło.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2012-04-22 20:47:28
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Szumek napisał:
> [...]
    > moje oryginalne juz cieńko przędą
    > ew. jakieś gotowe akumulatory zamienniki nie najgorszej jakości

    Cześć!
    Jeżeli chcesz kupić gotowy zamiennik, to polecam Batimex:
    http://www.batimex.pl/
    Kupowałem różne akumulatory i poza jedną wpadką, zresztą załatwioną
    pozytywnie, wszystko inne było OK. Akurat akumulator Makita również
    kupowałem. NiMH o znacznie większej pojemności niż oryginał faktycznie
    ma tą pojemność większą.
    Maciek

  • 4. Data: 2012-04-23 13:16:54
    Od: "^ToM^" <n...@t...pl>

    Sprawdzone, japońskie ogniwa NI-CD SAFT czy SANYO do celów
    przemysłowych w dobrych cenach kupisz w firmie Wamtechnik -
    http://www.wamtechnik.pl/
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-04-24 00:50:12
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > w dobrych cenach kupisz w firmie Wamtechnik -
    > http://www.wamtechnik.pl/

    Co to znaczy dobrych? Na www cen nie podaja. Czyli im nie zalezy na
    kliencie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa