  • 1. Data: 2012-04-23 13:15:36
    Temat: Szukam laboratorium EMC
    Od: dq <a...@g...com>

    Witam
    Szukam laboratorium EMC z dobrym dojazdem z Krakowa (najlepiej na Śląsku, ostatecznie
    Wrocław) celem nawiązania współpracy. Chciałbym aby oprócz wykonania badań (EMC, LVD)
    laboratorium zapewniało wsparcie i pomoc w rozwiązaniu ewentualnych problemów. Jeśli
    ktoś ma doświadczenie z laboratorium, z którym dobrze się współpracuje i chętnie
    dzieli się wiedzą a nie tylko inkasuje $ to poproszę o namiary. Cena oczywiście jest
    ważna ale nie najważniejsza.

    Antek

  • 2. Data: 2012-04-23 13:28:24
    Temat: Re: Szukam laboratorium EMC
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 23.04.2012 13:15, schrieb dq:
> [...]
    współpracuje i chętnie dzieli się wiedzą a nie tylko inkasuje $ to poproszę o
    namiary. Cena oczywiście jest ważna ale nie najważniejsza.

    Mam doświadczenie i znam dobre laboratorium, ale niestety nie na Śląsku,
    choć z dobrym dojazdem. Konkretnie w Berlinie. Nie jest drogi i jak od
    chłopa wychodziłem to zawsze z rozwiązaniem problemu, jak był. Jak cię
    interesuje, to mogę podać namiary.

    Waldek

  • 3. Data: 2012-04-23 16:01:02
    Od: dq <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 kwietnia 2012 13:28:24 UTC+2 użytkownik Waldemar Krzok
    napisał:

> [...]
    > choć z dobrym dojazdem. Konkretnie w Berlinie. Nie jest drogi i jak od
    > chłopa wychodziłem to zawsze z rozwiązaniem problemu, jak był. Jak cię

    Trochę daleko, podejrzewam że na początku trzeba będzie trochę pojeździć tam i z
    powrotem...

  • 4. Data: 2012-04-23 16:24:49
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-23 13:15, dq pisze:
> [...]
    współpracuje i chętnie dzieli się wiedzą a nie tylko inkasuje $ to poproszę o
    namiary. Cena oczywiście jest ważna ale nie najważniejsza.

    Kazda wieksza uczelnia ma takie laboratorium, problemem moze byc niechec
    do wspolpracy.

  • 5. Data: 2012-04-23 16:58:26
    Od: dq <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 kwietnia 2012 16:24:49 UTC+2 użytkownik K napisał:

    > Kazda wieksza uczelnia ma takie laboratorium, problemem moze byc niechec
    > do wspolpracy.

    Wykaz laboratoriów znalazłem bez problemu w sieci, to oczywiste. Tyle, że mnie
    interesują raczej praktyczne doświadczenia grupowiczów, bo jak wiadomo ze współpracą
    może być różnie.

  • 6. Data: 2012-04-23 17:02:48
    Od: dq <a...@g...com>

  • 7. Data: 2012-04-23 17:41:32
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-04-23 17:02, dq pisze:

    > Wykaz laboratoriów znalazłem bez problemu w sieci, to oczywiste. Tyle, że mnie
    interesują raczej praktyczne doświadczenia grupowiczów, bo jak wiadomo ze współpracą
    może być różnie.

    Odnoszę wrażenie, że uczelnie są bardziej pazerne niż wstrętne
    "kapitalistyczne" firmy. Ceny we Wrocku na PWr wydawały mi się
    absurdalnie wysokie. Korzystniej jest w Instytucie Łączności.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2012-04-23 19:32:59
    Od: "JarekC.Diy" <j...@g...pl>

    Użytkownik "dq" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    sion-forums@ynjn4...
[...]

    Witam,

    Na elektrodzie jest ostatnio ogłoszenie o laboratorium EMC gdzie pod
    Krakowem, tutaj link

    Nie korzystałem, ale sam jestem ciekaw jakości obsługi i cen.

    Pozdrawiam
    JarekC

  • 9. Data: 2012-04-23 19:38:25
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    We Wrocławiu robiłem badania EMC w laboratorium IASE. Chętnie dzielą się
    wiedzą, pomagają.

    Robbo

  • 10. Data: 2012-04-23 19:52:49
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-04-23 17:41, Mario pisze:

    > Odnoszę wrażenie, że uczelnie są bardziej
    > pazerne niż wstrętne "kapitalistyczne" firmy.

    Prawda jest taka, że około 70% kwoty zlecenia
    to haracz dla uczelni. Pozostała część to
    wynagrodzenie dla osoby fizycznie wykonującej
    daną pracę. Nikt zaś nie chce pracować za grosze.

    JK