  • 1. Data: 2012-04-23 01:22:08
    Temat: Kolejna prowokacja?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello,

    Dostałem maila na służbową skrzynkę i nie wiem, jak zareagować. Jest
    to mail bardzo starannie (za wyjątkiem tytułu) przepuszczony przez
    korektę pisowni ale zawierający tyle błędów, które słowniki
    przepuszczają, że jest to aż groteskowe. Wyrazy pisane osobno, brak
    interpunkcji, brak wielkich liter i całkowite lekceważenie
    elementarnych zasad budowy wypowiedzi.

    Mail pochodzi ponoć od studentów, którzy coś ode mnie próbują uzyskać,
    wiedząc gdzie pracuję. Ale wydaje mi się niemożliwe, żeby ktoś tak
    piszący przebrnął przez przez maturę - chyba, że załapał się na maturę
    giertychowską.

    Tak jakby ktos pokroju Jola18 sprawdzał po raz kolejny moją
    cierpliwość :(

    Z jednej strony - chciałbym studentom pomóc. Z drugiej - forma maila
    jest dla mnie po prostu obraźliwa. Nie wyobrażam sobie, żeby świadomie
    można bylo pisać tak niechlujnie :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 2. Data: 2012-04-23 08:44:13
    Temat: Re: Kolejna prowokacja?
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > wiedząc gdzie pracuję. Ale wydaje mi się niemożliwe, żeby ktoś tak
    > piszący przebrnął przez przez maturę - chyba, że załapał się na maturę

    Oj zdziwiłbyś się jakie byki potrafią sadzić studenci po "starej"
    maturze, nie wiem tylko czy tak sobie używają w prywatnej korespondencji
    czy faktycznie na co dzień mają wyj...ne. Zresztą zajrzyj na prr.cb. Tam
    "zakłucenia" są chyba w co 3 poście.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2012-04-23 10:25:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 01:22:08 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Z jednej strony - chciałbym studentom pomóc. Z drugiej - forma maila
    > jest dla mnie po prostu obraźliwa. Nie wyobrażam sobie, żeby świadomie
    > można bylo pisać tak niechlujnie :(

    Odpisz uprzejmie aczkolwiek nie rozwiązując ich problemu, podając swoją
    opinię o pisowni i stylu i poproś o przeredagowanie przez kogoś kto to umie
    zrobić. Nic nie tracisz a zyskać możesz :) Tylko starannie sprawdź swoje
    literówki :)
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2012-04-23 12:43:05
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    > Hello,
    [...]
    > Z jednej strony - chciałbym studentom pomóc. Z drugiej - forma maila
    > jest dla mnie po prostu obraźliwa. Nie wyobrażam sobie, żeby świadomie
    > można bylo pisać tak niechlujnie :(

    Na Twoim miejscu zaproponowałbym kontakt telefoniczny na służbowy
    telefon. W rozmowie wywiesz się wszystkiego.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 5. Data: 2012-04-23 13:16:07
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 23.04.2012 01:22, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    > przepuszczają, że jest to aż groteskowe. Wyrazy pisane osobno, brak
    > interpunkcji, brak wielkich liter i całkowite lekceważenie
    Jak masz chwilę czasu to porównaj nagłówki maila z nagłówkami kilku
    trolli z tej grupy ;)

    Michoo

  • 6. Data: 2012-04-23 14:05:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michoo,

    > Jak masz chwilę czasu to porównaj nagłówki maila z nagłówkami kilku
    > trolli z tej grupy ;)

    Trolle splonkowane, musiałbym po góglach szukać a na to nie mam czasu.
    Z jednej strony wyglada to poważnie - jest odnośnik do strony
    projektu, nadawca się podpisuje. A z drugiej bardzo niepoważnie :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-04-23 14:51:39
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Trolle splonkowane, musiałbym po góglach szukać a na to nie mam czasu.
    > Z jednej strony wyglada to poważnie - jest odnośnik do strony
    > projektu, nadawca się podpisuje. A z drugiej bardzo niepoważnie :(

    Jola

    identyfikator cośtam:

    Chociaż zdaję sobie sprawę, że w przypadku Joli IP może być dynamiczne.

  • 8. Data: 2012-04-23 15:38:30
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    masz coś do mnie, europejczyku?

  • 9. Data: 2012-04-23 15:57:34
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 15:38:30 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > masz coś do mnie, europejczyku?

    Ja mam... pytanie. Cycki już Ci urosły kolego?

  • 10. Data: 2012-04-23 16:45:40
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ja mam... pytanie. Cycki już Ci urosły kolego?

    zapytaj moderatorów elektrody, europejczyku...