  • 1. Data: 2012-04-23 12:54:15
    Temat: Pliki brd w Eagle, po zapisie ich nie ma
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Czesc.
    Cos co mnie zaskakuje a nie wiem jak sobie poradzic.
    Mam Eagla i storzylem plytke.
    Probuje ja zapisac jako test.brd na dysku c w glownym katalogu.
    Zapisuje sie lecz jak wchodze na dysk tam gdzie zapisalem ten plik to
    po prostu go tam nie ma.
    Probowalem z inna lokalizacja ale tez nie ma?
    Co ciekawe jak otwieram w programie poprzez File->open board to tam
    gdzie pozapisywalem te pliki one sa.
    Probowalem czy czasem nie mam w plikach ukrytych lecz nie, po
    wlaczeniu wyswietlania wszystkich plikow tez nie wiedac. Przeladalem
    Total Commanderem wiec powinno byc

    Co tu jest grane?

  • 2. Data: 2012-04-23 13:29:07
    Temat: Re: Pliki brd w Eagle, po zapisie ich nie ma
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 23.04.2012 12:54, schrieb slawek7:
> [...]
    > Probowalem czy czasem nie mam w plikach ukrytych lecz nie, po
    > wlaczeniu wyswietlania wszystkich plikow tez nie wiedac. Przeladalem

    A szukałeś na całym dysku?

    Waldek

  • 3. Data: 2012-04-23 13:32:55
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    No pewnie że tak, az tak zle ze mna nie jest.

  • 4. Data: 2012-04-23 13:34:56
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    A dlaczego jedne pliki brd mają klodke w swojej ikonie? A maja takie
    same atrubuty jakby ktos pytal.

  • 5. Data: 2012-04-23 13:36:47
    Od: Andrzej Augustynowicz <a...@c...pl>

    W dniu 2012-04-23 12:54, slawek7 pisze:
    > Mam Eagla i storzylem plytke.
    > Probuje ja zapisac jako test.brd na dysku c w glownym katalogu.
    > Zapisuje sie lecz jak wchodze na dysk tam gdzie zapisalem ten plik to
    > po prostu go tam nie ma.
    Vista / Win7 pisze po automagicznie ukrytych katalogach.
    Wlacz pokazywanie wszystkich plikow/ katalogow i wtedy poszukaj.

    Pozdr,
    AA

  • 6. Data: 2012-04-23 13:45:53
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Ok znalazlem w czyms takim jak Local/VirtualStore/Prog.... i
    potrorzona sciezka do ktorej zapisalem

    I teraz co mam z tym zrobic? Skoro ja wskazuje docelowo na jakims
    dysku w katalogu to dlaczego on sam zapisuje sobie gdzie indziej.
    Jak to zmienic? Fakt, mam Win7

  • 7. Data: 2012-04-23 14:07:00
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 23.04.2012 12:54, slawek7 wrote:
    > Czesc.
    > Cos co mnie zaskakuje a nie wiem jak sobie poradzic.
    > Mam Eagla i storzylem plytke.
    > Probuje ja zapisac jako test.brd na dysku c w glownym katalogu.
    Ten katalog jest w nowym windows niezapisywalny - trafisz do "jaila" dla
    danej aplikacji.

    > Co tu jest grane?
    Musisz zapisywać do katalogu użytkownika.

    Michoo

  • 8. Data: 2012-04-23 14:07:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello slawek7,

    > No pewnie że tak, az tak zle ze mna nie jest.

    Facet, wrotka i kawałek cytatu - naucz się pisać na grupach
    dyskusyjnych.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2012-04-23 14:11:38
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    > Ten katalog jest w nowym windows niezapisywalny - trafisz do "jaila" dla
    > danej aplikacji.

    A jakie jeszcze katalogi sa do ktorych nie mozna zapisac? Wedze ze na
    pewno Program Files bo odsyla do wirtualnego, chyba jeszcze C: oraz
    pewnie systemowe sa zabronione jak C:\Windows?
    Czy tak?

  • 10. Data: 2012-04-23 14:40:51
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 23 Apr 2012 04:45:53 -0700 (PDT),
    slawek7 <s...@w...pl> screamed:

    Nie wskazuj katalog