eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2013-05-02 20:04:39
    Temat: Re: Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-02 19:39, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2013-05-02 19:17, the_foe pisze:
    >> W dniu 2013-05-02 05:55, Liwiusz pisze:
    >>> W dniu 2013-05-02 00:10, the_foe pisze:
    >>>> W dniu 2013-04-26 08:03, m...@g...com pisze:
    >>>>> Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na
    >>>>> Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega
    >>>>> automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Zaczął
    >>>>> korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale
    >>>>> panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i obiecały
    >>>>> do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do punktu,
    >>>>> gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył
    >>>>> reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A teraz
    >>>>> dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny? Czy
    >>>>> też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
    >>>>> M.
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Przy rozwiazywaniu umowy, nazlezy zawsze dodac wniosek o usuniecie
    >>>> swoich danych osobowych. To ich ustawia do pionu bo GIODO nie bedzie
    >>>> sie
    >>>> z nimi piescil...
    >>>
    >>> Pieprzysz. Dane mają prawo a nawet obowiązek przetrzymywać dalej.
    >>>
    >>
    >> no tak, zapomniałem o ordynacji podatkowej, mimo to mozna zakazac im
    >> przetwarzania w celach marketingowych co na jedno wychodzi
    >
    > Ordynacji podatkowej, prawie telekomunikacyjnym i pewnie z tuzinie
    > innych ustaw. Natomiast zakaz przetwarzania w celach marketingowych nic
    > nie daje, bo w tym wątku operator nie przetwarza danych w celach
    > marketingowych, tylko w celu realizacji umowy.
    >

    Jeżeli sad uzna za skuteczne rozwiazanie umowy przez abonenta to wtedy
    przetwarzanie w celach realizacji umowy nie ma podparcia i telekom ze
    strony oskarzenia cywilnego, przed GIODO i teoretycznie nawet w
    postępowaniu karnym musi sie tłumaczyć. Jezeli klient zastrzegł sobie
    nieprzetwarzanie w celach marketingowych.

    --
    @foe_pl


  • 12. Data: 2013-05-02 20:54:02
    Temat: Re: Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-02 20:04, the_foe pisze:
    > W dniu 2013-05-02 19:39, Liwiusz pisze:
    >> W dniu 2013-05-02 19:17, the_foe pisze:
    >>> W dniu 2013-05-02 05:55, Liwiusz pisze:
    >>>> W dniu 2013-05-02 00:10, the_foe pisze:
    >>>>> W dniu 2013-04-26 08:03, m...@g...com pisze:
    >>>>>> Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na
    >>>>>> Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega
    >>>>>> automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia.
    >>>>>> Zaczął
    >>>>>> korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale
    >>>>>> panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i
    >>>>>> obiecały
    >>>>>> do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do punktu,
    >>>>>> gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył
    >>>>>> reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A teraz
    >>>>>> dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny?
    >>>>>> Czy
    >>>>>> też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
    >>>>>> M.
    >>>>>>
    >>>>>
    >>>>> Przy rozwiazywaniu umowy, nazlezy zawsze dodac wniosek o usuniecie
    >>>>> swoich danych osobowych. To ich ustawia do pionu bo GIODO nie bedzie
    >>>>> sie
    >>>>> z nimi piescil...
    >>>>
    >>>> Pieprzysz. Dane mają prawo a nawet obowiązek przetrzymywać dalej.
    >>>>
    >>>
    >>> no tak, zapomniałem o ordynacji podatkowej, mimo to mozna zakazac im
    >>> przetwarzania w celach marketingowych co na jedno wychodzi
    >>
    >> Ordynacji podatkowej, prawie telekomunikacyjnym i pewnie z tuzinie
    >> innych ustaw. Natomiast zakaz przetwarzania w celach marketingowych nic
    >> nie daje, bo w tym wątku operator nie przetwarza danych w celach
    >> marketingowych, tylko w celu realizacji umowy.
    >>
    >
    > Jeżeli sad uzna za skuteczne rozwiazanie umowy przez abonenta to wtedy
    > przetwarzanie w celach realizacji umowy nie ma podparcia i telekom ze
    > strony oskarzenia cywilnego, przed GIODO i teoretycznie nawet w
    > postępowaniu karnym musi sie tłumaczyć. Jezeli klient zastrzegł sobie
    > nieprzetwarzanie w celach marketingowych.

    Realizacja umowy to stan faktyczny. Skoro Play umowę realizuje, to musi
    przetwarzać dane, i brak marketingowej zgody tu nic nie zmienia. Inna
    sprawa to "odszkodowanie" za realizację umowy, podczas gdy do realizacji
    już nie powinno dochodzić. Jednakże to zupełnie inna płaszczyzna sporu.

    Zatem- strzelajmy tam, gdzie mamy szansę trafić, a nie tam gdzie to jest
    modne "w internecie" bez patrzenia, czy słusznie :)

    --
    Liwiusz


  • 13. Data: 2013-05-03 17:09:13
    Temat: Re: Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-02 20:54, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2013-05-02 20:04, the_foe pisze:
    >> W dniu 2013-05-02 19:39, Liwiusz pisze:
    >>> W dniu 2013-05-02 19:17, the_foe pisze:
    >>>> W dniu 2013-05-02 05:55, Liwiusz pisze:
    >>>>> W dniu 2013-05-02 00:10, the_foe pisze:
    >>>>>> W dniu 2013-04-26 08:03, m...@g...com pisze:
    >>>>>>> Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na
    >>>>>>> Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega
    >>>>>>> automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia.
    >>>>>>> Zaczął
    >>>>>>> korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale
    >>>>>>> panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i
    >>>>>>> obiecały
    >>>>>>> do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do
    >>>>>>> punktu,
    >>>>>>> gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył
    >>>>>>> reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A
    >>>>>>> teraz
    >>>>>>> dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny?
    >>>>>>> Czy
    >>>>>>> też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
    >>>>>>> M.
    >>>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>> Przy rozwiazywaniu umowy, nazlezy zawsze dodac wniosek o usuniecie
    >>>>>> swoich danych osobowych. To ich ustawia do pionu bo GIODO nie bedzie
    >>>>>> sie
    >>>>>> z nimi piescil...
    >>>>>
    >>>>> Pieprzysz. Dane mają prawo a nawet obowiązek przetrzymywać dalej.
    >>>>>
    >>>>
    >>>> no tak, zapomniałem o ordynacji podatkowej, mimo to mozna zakazac im
    >>>> przetwarzania w celach marketingowych co na jedno wychodzi
    >>>
    >>> Ordynacji podatkowej, prawie telekomunikacyjnym i pewnie z tuzinie
    >>> innych ustaw. Natomiast zakaz przetwarzania w celach marketingowych nic
    >>> nie daje, bo w tym wątku operator nie przetwarza danych w celach
    >>> marketingowych, tylko w celu realizacji umowy.
    >>>
    >>
    >> Jeżeli sad uzna za skuteczne rozwiazanie umowy przez abonenta to wtedy
    >> przetwarzanie w celach realizacji umowy nie ma podparcia i telekom ze
    >> strony oskarzenia cywilnego, przed GIODO i teoretycznie nawet w
    >> postępowaniu karnym musi sie tłumaczyć. Jezeli klient zastrzegł sobie
    >> nieprzetwarzanie w celach marketingowych.
    >
    > Realizacja umowy to stan faktyczny. Skoro Play umowę realizuje, to musi
    > przetwarzać dane, i brak marketingowej zgody tu nic nie zmienia. Inna
    > sprawa to "odszkodowanie" za realizację umowy, podczas gdy do realizacji
    > już nie powinno dochodzić. Jednakże to zupełnie inna płaszczyzna sporu.
    >
    > Zatem- strzelajmy tam, gdzie mamy szansę trafić, a nie tam gdzie to jest
    > modne "w internecie" bez patrzenia, czy słusznie :)
    >

    nie zgodze sie z taka tezą
    Przyjmujemy ze abonent wypowiedział umowę zgodnie z prawem. Opłacił
    wszelkie naleznosci. Jedynym mozliwym wybiegem telekomu, zeby przedłużyć
    umowe jest wmawianie klientowi, ze wypowiedzenia nie otrzymali, albo
    zbyt pozno. Jezeli w sadzie udowodnimy ze telekom zignorował
    wypowiedzenie, to automatycznie udowadniamy, ze zignorował zakaz
    prztwarzania danych w celach handlowych. Bo jest to na tej samej kartce
    papieru. Mamy wiec tu dwie odpowiedzialnosci cywilne: kontraktowa i
    deliktową. Ta druga wynikajaca z czynu zabronionego jest dla telekomu
    bardziej dotkliwa bo nie jest w stanie skalkulować jej skutków
    finansowych dla siebie.

    --
    @foe_pl

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: