  • 1. Data: 2013-04-25 11:14:56
    Temat: Jak instalować oprogramowanie z PC na HTC ONE S
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Witam
    Zostałem szczęśliwym posiadaczem HTC ONE S i mam problem bo nie bardzo wiem
    jak zainstalowac sobie aplikacje z komputera na tym telefonie. Do tej pory
    użytkowałem Wildfire S i tam nie było takich problemów. Podłączałem kabelek
    do kompa, na nim uruchomiony był HTC SYNC i po sparowaniu tel z kompem była
    możliwość instalacji apki na telefonie.
    Niestety HTC SYNC nie widzi nowego telefonu, telefon kazał sobie
    zainstalować HTC SYNC MANAGER, ale nie widze w nim takiego miejsca żebym
    mógł rozkazać instalację apki. To co chcę zainstalować to nie mogę znaleźć
    w sklepie googla.
    Ściągnęłem nawet Astro Managera na tel i przekopiowałem plik fizycznie z
    kompa na tel, ale przy próbie uruchomienia wypisuje mi okienko z tytułem
    "Błąd parsowania", pod nim "wystąpił problem z przetwarzaniem pakietu" i
    jedynie klawiszek OK. Pozamiatane, nie mogę uruchomić instalacji.

    Zna ktoś jakieś rozwiązanie problemu?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Szybkościomierz samochodu Bormanna pokazywał 80 km/h. Obok szedł Stirlitz

  • 2. Data: 2013-04-25 11:20:39
    Temat: Re: Jak instalować oprogramowanie z PC na HTC ONE S
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-25 11:14, ...:::WISKOLER:::... wrote:
> [...]
    > "Błąd parsowania", pod nim "wystąpił problem z przetwarzaniem pakietu" i
    > jedynie klawiszek OK. Pozamiatane, nie mogę uruchomić instalacji.

    1. Mozesz instalowac z poziomu telefonu
    2. Ta opcja dziala chyba ze wszystkimi Androidami obslugujacymi sklep:
    podlaczasz telefon do kompa, zeby go wykrzyl, odlaczasz, dostep do sieci
    wlaczony (wifi lub gsm). Logujesz sie w sklepie na kompie uzywajac
    danych konta, ktorego uzywasz rowniez na telefonie. Wybierasz instaluj
    przy wybranej aplikacji na kompie a chwile pozniej pojawi sie ona w
    telefonie.
    To rozwiazanie Googla, nie ma zadnego zwiazku z softem HTC

  • 3. Data: 2013-04-25 11:49:32
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą atm
    naskrobał(a):

> [...]
    > telefonie.
    > To rozwiazanie Googla, nie ma zadnego zwiazku z softem HTC

    No tak, ale ja mam na kompie apkę i nie wiem jak ją zainstalowac w
    telefonie. Ze sklepu google ściąga mi normalnie i instaluje (no może nie do
    końca).
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz, spacerując zimą nad brzegiem jeziora, ujrzał na nim ludzi.

  • 4. Data: 2013-04-25 12:00:59
    Od: atm <...@v...pl>

    > No tak, ale ja mam na kompie apkę i nie wiem jak ją zainstalowac w
    > telefonie. Ze sklepu google ściąga mi normalnie i instaluje (no może nie do
    > końca).

    Jesli to plik z rozszerzeniem .apk - wrzuc go na karte przez kabel usb,
    w ustawieniach telefonu zaznacz instalowanie aplikacji spoza sklepu i
    odpal plik apk przy pomocy dowolnego managera plikow.

  • 5. Data: 2013-04-25 12:16:45
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

> [...]

    > w ustawieniach telefonu zaznacz instalowanie aplikacji spoza sklepu i
    > odpal plik apk przy pomocy dowolnego managera plikow.

    Hm, zaczęło działać. Zdaje się że aplikacje które mam na kompie nie za
    bardzo chcą działać pod androidem 4.x
    Na Wildfire S był 2.3 i działały, tu nie chcą :(

    W takim razie ma może ktoś jakieś namiary na wizualizacje stanu naładowania
    baterii w stylu circular_battery_indicator.apk bo o nią mi najbardziej
    chodzi.
    Wyc jest taki że aplikacja instaluje się i wyświetla w lewym górnym rogu
    kółko z wartością naładowania baterii. Nie trzeba jej uruchamiać czy coś w
    tym stylu.

  • 6. Data: 2013-04-25 12:38:21
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    ...:::WISKOLER:::... nabazgrał(a):

    > W takim razie ma może ktoś jakieś namiary na wizualizacje stanu
    > naładowania baterii w stylu circular_battery_indicator.apk bo o nią mi
    > najbardziej chodzi.

    https://play.google.com/store/search?q=circular_batt
    ery&c=apps

  • 7. Data: 2013-04-25 13:07:12
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Chris
    naskrobał(a):

    > https://play.google.com/store/search?q=circular_batt
    ery&c=apps

    Dzięki, będę musiał pościągać i potestować która bedzie najbardziej podobna
    do tamtej.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -