  • 1. Data: 2013-04-24 19:13:58
    Temat: Internet od zagranicznego opa w PL?
    Od: "Maestro" <m...@w...mnie.to>

    Witam,

    szukam internetu od jakiegos zagranicznego operatora w bardzo dobrej cenie
    oczywiscie, ktorego bedzie mozna uzywac w Polsce z pominieciem roamingu (i
    wyzszych stawek).

    Wczesniej przegladnalem alledrogo i zadalem mase pytan sprzedajacym z dzialu
    "Telefony i Akcesoria/Pre-paid/Zagraniczne" jednakze w wiekszosci przypadkow
    nie dostalem zadnej odpowiedzi lub bardzo ogolnikowe - po prostu widac ze
    czesc ludzi nie wie co sprzedaje.

    Z gory dzieki.

  • 2. Data: 2013-04-24 21:05:41
    Temat: Re: Internet od zagranicznego opa w PL?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Maestro" <m...@w...mnie.to> wrote:
> [...]
    > oczywiscie, ktorego bedzie mozna uzywac w Polsce z pominieciem roamingu (i

    Czego właściwie potrzebujesz?

  • 3. Data: 2013-04-24 23:09:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 24 Apr 2013 19:05:41 GMT, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Czego właściwie potrzebujesz?

    Sądząc z opisu kabla bezprzewodowego albo dobrze kopiącej wódki
    bezalkoholowej

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2013-04-24 23:19:51
    Od: "Tomaszek" <m...@w...mnie.to>

    > Czego właściwie potrzebujesz?

    Mobilnego, zagranicznego IP, najchetniej niemieckiego (chetnie ze zmiennym
    IP).

    Czyli: mam starter np. jakiegos niemieckiego opa z sensownym pakietem,
    wkladam karte do modemu siedzac sobie w dowolnym miejscu w PL, odpalam modem
    i naliczanie transferu leci mi wg standardowego pakietu; tak zeby dla
    operatora nie mialo znaczenia ze siedzac sobie w PL korzystam z niemieckiej
    karty - czyli powiedzmy chetnie uniwersalna karta SIM z takim samym
    transferem w calej UE.

  • 5. Data: 2013-04-24 23:26:32
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 24.04.2013 23:19, Tomaszek pisze:

> [...]
    >
    > Czyli: mam starter np. jakiegos niemieckiego opa z sensownym pakietem,
    > wkladam karte do modemu siedzac sobie w dowolnym miejscu w PL,
    Da się o ile będziesz w zasięgu tego opa, a nie w zasięgu
    /orange/era/plus/play. Czyli strefa przygraniczna albo telefon
    satelitarny (czy tam jest wogóle transfer danych?)

    > czyli powiedzmy chetnie uniwersalna karta SIM z takim samym
    > transferem w calej UE.
    Bardzie prawdopodobne rozwiązanie. tyle że wszyscy będą wiedzieli że
    aktualnie jesteś w zasięgu sieci taki a takiej w polsce.....

    ToMasz

  • 6. Data: 2013-04-24 23:40:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 24 Apr 2013 23:19:51 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > Czyli: mam starter np. jakiegos niemieckiego opa z sensownym pakietem,
    > wkladam karte do modemu siedzac sobie w dowolnym miejscu w PL, odpalam modem
    > i naliczanie transferu leci mi wg standardowego pakietu; tak zeby dla

    Ale miało nie byc roamingu, więc jeszcze musisz mieć kogoś kto podjedzie
    pod jakiś niemiecki BTS i przywiezie w wiadrze trochę sygnału

  • 7. Data: 2013-04-25 00:41:34
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Maestro wrote:
> [...]
    > wiekszosci przypadkow nie dostalem zadnej odpowiedzi lub bardzo
    > ogolnikowe - po prostu widac ze czesc ludzi nie wie co sprzedaje.

    a może ciebie interesuje zwyczajne niewidzialne proxy?

    jeffrey

  • 8. Data: 2013-04-25 05:29:46
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    > a może ciebie interesuje zwyczajne niewidzialne proxy?

    Mnie się wydaje, że on sam nie wie co go interesuje.

    --
    Jingiel

  • 9. Data: 2013-04-25 07:58:57

    W dniu 24-04-2013 19:13, Maestro pisze:
> [...]
    > nie dostalem zadnej odpowiedzi lub bardzo ogolnikowe - po prostu widac ze

    wykup sobie jakiegos vpna u jakiegos niemieckiego isp.