eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chceRe: Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: the_foe <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce
    Date: Fri, 03 May 2013 17:09:13 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 71
    Message-ID: <km0jun$1or$1@news.dialog.net.pl>
    References: <4...@g...com>
    <kls3th$2dg$3@news.dialog.net.pl>
    <5181e3b5$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <klu73f$vp8$1@news.dialog.net.pl>
    <5182a4cf$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <klu9rk$18s$1@news.dialog.net.pl>
    <5182b655$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-200-230.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1367593751 1819 78.8.200.230 (3 May 2013 15:09:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 May 2013 15:09:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
    In-Reply-To: <5182b655$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1045214
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-05-02 20:54, Liwiusz pisze:
    > W dniu 2013-05-02 20:04, the_foe pisze:
    >> W dniu 2013-05-02 19:39, Liwiusz pisze:
    >>> W dniu 2013-05-02 19:17, the_foe pisze:
    >>>> W dniu 2013-05-02 05:55, Liwiusz pisze:
    >>>>> W dniu 2013-05-02 00:10, the_foe pisze:
    >>>>>> W dniu 2013-04-26 08:03, m...@g...com pisze:
    >>>>>>> Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na
    >>>>>>> Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega
    >>>>>>> automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia.
    >>>>>>> Zaczął
    >>>>>>> korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale
    >>>>>>> panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i
    >>>>>>> obiecały
    >>>>>>> do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do
    >>>>>>> punktu,
    >>>>>>> gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył
    >>>>>>> reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A
    >>>>>>> teraz
    >>>>>>> dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny?
    >>>>>>> Czy
    >>>>>>> też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
    >>>>>>> M.
    >>>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>> Przy rozwiazywaniu umowy, nazlezy zawsze dodac wniosek o usuniecie
    >>>>>> swoich danych osobowych. To ich ustawia do pionu bo GIODO nie bedzie
    >>>>>> sie
    >>>>>> z nimi piescil...
    >>>>>
    >>>>> Pieprzysz. Dane mają prawo a nawet obowiązek przetrzymywać dalej.
    >>>>>
    >>>>
    >>>> no tak, zapomniałem o ordynacji podatkowej, mimo to mozna zakazac im
    >>>> przetwarzania w celach marketingowych co na jedno wychodzi
    >>>
    >>> Ordynacji podatkowej, prawie telekomunikacyjnym i pewnie z tuzinie
    >>> innych ustaw. Natomiast zakaz przetwarzania w celach marketingowych nic
    >>> nie daje, bo w tym wątku operator nie przetwarza danych w celach
    >>> marketingowych, tylko w celu realizacji umowy.
    >>>
    >>
    >> Jeżeli sad uzna za skuteczne rozwiazanie umowy przez abonenta to wtedy
    >> przetwarzanie w celach realizacji umowy nie ma podparcia i telekom ze
    >> strony oskarzenia cywilnego, przed GIODO i teoretycznie nawet w
    >> postępowaniu karnym musi sie tłumaczyć. Jezeli klient zastrzegł sobie
    >> nieprzetwarzanie w celach marketingowych.
    >
    > Realizacja umowy to stan faktyczny. Skoro Play umowę realizuje, to musi
    > przetwarzać dane, i brak marketingowej zgody tu nic nie zmienia. Inna
    > sprawa to "odszkodowanie" za realizację umowy, podczas gdy do realizacji
    > już nie powinno dochodzić. Jednakże to zupełnie inna płaszczyzna sporu.
    >
    > Zatem- strzelajmy tam, gdzie mamy szansę trafić, a nie tam gdzie to jest
    > modne "w internecie" bez patrzenia, czy słusznie :)
    >

    nie zgodze sie z taka tezą
    Przyjmujemy ze abonent wypowiedział umowę zgodnie z prawem. Opłacił
    wszelkie naleznosci. Jedynym mozliwym wybiegem telekomu, zeby przedłużyć
    umowe jest wmawianie klientowi, ze wypowiedzenia nie otrzymali, albo
    zbyt pozno. Jezeli w sadzie udowodnimy ze telekom zignorował
    wypowiedzenie, to automatycznie udowadniamy, ze zignorował zakaz
    prztwarzania danych w celach handlowych. Bo jest to na tej samej kartce
    papieru. Mamy wiec tu dwie odpowiedzialnosci cywilne: kontraktowa i
    deliktową. Ta druga wynikajaca z czynu zabronionego jest dla telekomu
    bardziej dotkliwa bo nie jest w stanie skalkulować jej skutków
    finansowych dla siebie.

    --
    @foe_pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: