  • 1. Data: 2013-04-26 09:53:45
    Temat: multum eSeMeS ów
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Witajcie,
    jaka obecna taryfa na kartę daje najwięcej esemesów za najmniejsze
    pieniądze....

    bez znaczenia jest operator.

    będę wdzięczny za poradę
    robert

  • 2. Data: 2013-04-26 10:29:30
    Temat: Re: multum eSeMeS ów
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-04-26 09:53, TheGuru pisze:
    > Witajcie,
    > jaka obecna taryfa na kartę daje najwięcej esemesów za najmniejsze
> [...]
    Virgin dawał 2013 sms za free.

  • 3. Data: 2013-04-26 12:08:47
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 26 Apr 2013 09:53:45 +0200, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    >Witajcie,
    >jaka obecna taryfa na kartę daje najwięcej esemesów za najmniejsze
> [...]

    Play w taryfach play na kartę. Za 10 pln masz nieograniczone smsy do
    wszystkich na 30 dni, jeśli zależy ci tylko na smsach to najlepiej
    kupić starter z roczną ważnością konta po każdym doładowaniu, jest to
    taryfa play na kartę rok ważności konta (stara nazwa play fresh
    podstawowy). Doładowujesz 10pln konto się wydłuża o rok a pakiet sms
    ważny 30 dni, i za miesiąc znowu, kwestia ile tych smsów będziesz
    wysyłał bo może się zdarzyć blokada numeru.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-04-26 12:20:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-26 09:53, TheGuru pisze:
    > Witajcie,
    > jaka obecna taryfa na kartę daje najwięcej esemesów za najmniejsze
> [...]

    NJU w abonamencie - 9zł/mies. za nieograniczoną liczbę SMS.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2013-04-26 14:51:59
    Od: W <w...@w...pl>

    Liwiusz wystukał, co następuje:

    > NJU w abonamencie - 9zł/mies. za nieograniczoną liczbę SMS.

    nieograniczoną*

    * - po przekroczeniu 10tys. rozwiązują z automatu umowę ;-)

  • 6. Data: 2013-04-26 15:54:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-26 14:51, W pisze:
    > Liwiusz wystukał, co następuje:

    > nieograniczoną*
    >
    > * - po przekroczeniu 10tys. rozwiązują z automatu umowę ;-)

    1. Mogą rozwiązać, nie rozwiązują "z automatu"

    2. Fakt, nie zwróciłem uwagi na ten niuans. Ale takie ryzyko występuje w
    każdej ogólnodostępnej taryfie.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-04-26 16:24:24
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]

    ważny 30 dni, i za miesiąc znowu, kwestia ile tych smsów będziesz
    wysyłał bo może się zdarzyć blokada numeru.

    dzięki ,
    ta ofertę wybiorę