  • 1. Data: 2013-04-25 10:42:18
    Temat: Dziś (25 kwietnia 2013) jednodniowa promocja doładowań Play
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Dają za doładowanie:
    * 5...10 zł - 75 MB
    * 11...25 zł - 75 SMS
    * 26...50 zł - 75 minut do wszystkich
    * >50 zł - 75% wartości doładowania na licznik bonusowy

    Wszystko ważne 30 dni.

    Regulamin:
    <http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Ekstra_bonusy_za_doladowanie_przez_F
    acebook_i_doladowanie_play_pl_25042013.pdf>
    = <http://skroc.pl/uuucccxex>
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2013-04-25 10:56:08
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 25 Apr 2013 10:42:18 +0200, Grzexs <g...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    erty_Promocyjnej_Ekstra_bonusy_za_doladowanie_przez_
    Facebook_i_doladowanie_play_pl_25042013.pdf>

    Widać że zbierają na LTE :)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-04-25 10:58:00
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 25 Apr 2013 10:56:08 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:

    ferty_Promocyjnej_Ekstra_bonusy_za_doladowanie_przez
    _Facebook_i_doladowanie_play_pl_25042013.pdf>

    >Widać że zbierają na LTE :)

    Zapomniałem, to raczej odpowiedź na nju, którego dzisiaj po 12.00
    poznamy szczegóły.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-04-25 11:12:41
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 25.04.2013 dizel <x...@x...xx> napisał/a:

    > Zapomniałem, to raczej odpowiedź na nju, którego dzisiaj po 12.00

    Normalnie nie mogę się doczekać. Pewnie 19 gr do wszystkich i tyle.

    A promocja doładowań Playa taka sobie. Nie dam głowy, ale chyba
    z okazji walenia tynków była lepsza.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 5. Data: 2013-04-25 14:25:22
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 25 Apr 2013 09:12:41 +0000 (UTC), Dominik & Co
    <D...@g...pl.invalid> wrote:

    >Normalnie nie mogę się doczekać. Pewnie 19 gr do wszystkich i tyle.

    Jeśli chodzi o prepaid to i się nie pomyliłeś. Chodźby Virgin Moible
    ich z marszu przebija , ale i tak jak na Orange to można powiedzieć że
    mała rewolucja.

    >A promocja doładowań Playa taka sobie. Nie dam głowy, ale chyba
    >z okazji walenia tynków była lepsza.

    Dawali 600 minut do wszystkich za doładowanie 51pln, teraz tylko 75%
    kwoty doładowania na promocyjne ale nie jest źle, ładując za 60pln z
    włączonym programem doładowań dostajemy: 30 minut na stacjonarne + 30
    minut do wszystkich + 45 złotych na konto promocyjne, a cała kwota
    doładowania idzie na co się chce. Przy doładowaniu za 90pln z PD
    dostajemy dodatkowo 20 pln na promcyjne czyli 87,50. Oczywiście te
    środki można przedłużać w nieskończoność także nie jest źle.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-04-25 14:45:07
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 25.04.2013 dizel <x...@x...xx> napisał/a:

    > Jeśli chodzi o prepaid to i się nie pomyliłeś. Chodźby Virgin Moible

    Ale w postpaidzie mają lejek na rozmowy (i nawet IMHO niewysoko
    ustawiony). Dla dużo gadających (a zwłaszcza, jeśli naprawdę dużo gadają
    tylko okresowo) może to być ciekawa oferta.

  • 7. Data: 2013-04-25 23:20:30
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Ale w postpaidzie mają lejek na rozmowy (i nawet IMHO niewysoko
    > ustawiony). Dla dużo gadających (a zwłaszcza, jeśli naprawdę dużo gadają
    > tylko okresowo) może to być ciekawa oferta.

    Co oznacza "lejek na rozmowy"? Urywa połączenie czy ogranicza słyszalność?

    Virgin i Play są warte siebie. To zależy od "profilu rozmów". Jeśli
    większość połączeń jest do Playa, to Virgin wysiada. Jeśli jednak
    większość rozmów jest do wielu sieci, to Virgin nie ma konkurencji.
    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2013-04-25 23:38:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Grzexs" napisał:

> [...]
    ty_Promocyjnej_Ekstra_bonusy_za_doladowanie_przez_Fa
    cebook_i_doladowanie_play_pl_25042013.pdf

    Szczegółowe warunki skorzystania z promocji

    5. Niniejsza Oferta Promocyjna dotyczy wyłącznie Doładowań dokonanych
    w dedykowanej aplikacji na stronie internetowej
    http://apps.facebook.com/ekstra_doladowania/
    i przez stronę www.doladowania.play.pl

    6. Warunkiem skorzystania z niniejszej Oferty Promocyjnej poprzez
    Doładowania
    dokonane w dedykowanej aplikacji na stronie internetowej
    http://apps.facebook.com/ekstra_doladowania/
    jest zostanie fanem profilu Play umieszczonym na stronie
    www.facebook.com/Play.

    Kolego Trybunie Ludu, jak tam wasz ideologiczny kręgosłup?
    Nie pogiął się aby od przeciskania się pod prąd w jelitkach Cukierberga?

    JoteR

  • 9. Data: 2013-04-27 11:53:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-25 21:20:30 +0000, Grzexs <g...@g...pl> said:

    > Co oznacza "lejek na rozmowy"? Urywa połączenie czy ogranicza słyszalność?

    Zgodnie z funkcją - po jego włączeniu rozmowy trafiają prosto i
    wyłącznie do rozmówcy.
    ;>

    --
    Bydlę