  • 1. Data: 2013-04-26 08:03:29
    Temat: Play: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce
    Od: m...@g...com

    Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na Play Online
    6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega automatycznemu przedłużeniu z
    30-dniowym okresem wypowiedzenia. Zaczął korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne
    wypowiedzenie 26.03.2013, ale panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do
    systemu i obiecały do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do
    punktu, gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył reklamację 11
    kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A teraz dostał odpowiedź, że umowa
    będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny? Czy też mieliście problemy z rozwiązaniem
    umowy z Playem?
    M.

  • 2. Data: 2013-04-26 09:01:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-26 08:03, m...@g...com pisze:
> [...]
    będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny? Czy też mieliście problemy z rozwiązaniem

    Ma dowód złożenia wypowiedzenia w pierwszym terminie?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-04-26 10:07:08
    Temat: Re: usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

[...]
    ------------------------
    dużo lepszze klocki z nimi miałem, ale nie chce mi się ponownie opisywać,
    generalnie to nie uznają reklamacji, wszystko co robią to aby więcej
    pieniędzy dla nich zostało,
    i twardo do końca jadą, chyba ze udowodnisz im, że nie mają racji,
    ale musisz mieć mocne kwity
    ja wygrałem, ale moja batalia trwała kilka miesięcy, nagrywałem rozmowy i
    zbierałem kwity, mają bałagan ale moim zdaniem celowo to robią, to po prostu
    się opłaca, 1 na 100 się zoriętuje a reszte zapłaci, finansowo wychodzi na
    korzyść dla play-a,
    to staje się powszechna praktyka

  • 4. Data: 2013-05-01 10:13:17
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-04-26 08:03, m...@g...com pisze:
    > Czy też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
    > M.

    Osobiście nie miałem jeszcze okazji związać się z tą firmą umowa
    "terminową", ale wiele złego słyszałem od znajomych na ten temat.

  • 5. Data: 2013-05-02 00:10:57
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny? Czy też mieliście problemy z rozwiązaniem

    Przy rozwiazywaniu umowy, nazlezy zawsze dodac wniosek o usuniecie
    swoich danych osobowych. To ich ustawia do pionu bo GIODO nie bedzie sie
    z nimi piescil...

    --
    @foe_pl

  • 6. Data: 2013-05-02 05:55:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-02 00:10, the_foe pisze:

    > Przy rozwiazywaniu umowy, nazlezy zawsze dodac wniosek o usuniecie
    > swoich danych osobowych. To ich ustawia do pionu bo GIODO nie bedzie sie
    > z nimi piescil...

    Pieprzysz. Dane mają prawo a nawet obowiązek przetrzymywać dalej.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-05-02 10:16:31
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Pieprzysz. Dane mają prawo a nawet obowiązek przetrzymywać dalej.

    Ale nie przetwarzac w celach marketingowych...

  • 8. Data: 2013-05-02 10:36:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-02 10:16, Mr. Misio pisze:

    > Ale nie przetwarzac w celach marketingowych...

    Na to wątkotwórca się nie skarży.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2013-05-02 19:17:38
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-02 05:55, Liwiusz pisze:

    > Pieprzysz. Dane mają prawo a nawet obowiązek przetrzymywać dalej.

    no tak, zapomniałem o ordynacji podatkowej, mimo to mozna zakazac im
    przetwarzania w celach marketingowych co na jedno wychodzi

    --
    @foe_pl

  • 10. Data: 2013-05-02 19:39:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-02 19:17, the_foe pisze:

    > no tak, zapomniałem o ordynacji podatkowej, mimo to mozna zakazac im
    > przetwarzania w celach marketingowych co na jedno wychodzi

    Ordynacji podatkowej, prawie telekomunikacyjnym i pewnie z tuzinie
    innych ustaw. Natomiast zakaz przetwarzania w celach marketingowych nic
    nie daje, bo w tym wątku operator nie przetwarza danych w celach
    marketingowych, tylko w celu realizacji umowy.

    --
    Liwiusz