  • 41. Data: 2010-12-23 13:17:51
    Temat: Re: Play karta sms premium
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ievddp$o2a$2@news.onet.pl...

    > LOL, tak kupujesz bilet? ;)

    Nie, ja po prostu kupuję bilet. Reszta dopisana dla Ciebie, prawniku.

    > Więc do kogo masz pretensje? Chcesz, aby bilet czwartkowy działał w
    > piątek? Albo bilet działający w godz. 9-14 również poza tymi
    > godzinami?

    Słyszałeś o czymś takim? Bo ja nie, dlatego wymyśliłem ten durny
    przykład! Ja kupiłem bilet, wywiązałem się z obowiązku i chcę jechać.
    Za to MPK nawet zwraca kase gdy masz stare bilety, a zmieniły się
    stawki, jesteś w szoku, co?

  • 42. Data: 2010-12-23 13:19:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 14:17:51 +0100, pyton napisał(a):

    > Słyszałeś o czymś takim?

    No ba, nie dość, że są bilety okresowe, to jeszcze zdarzają się promocje
    na konkretne dni (np. weekendowe).
    A w samolocie to nawet masz dokładnie podany dzień oraz godzinę.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 43. Data: 2010-12-23 13:19:49
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Były juz trolle, Strybyszewscy, a teraz mamy pytona.
    > Jest fajnie.

    Mamy też Tomka, który już nie może się doczekać startera plej pod
    choinką, będzie mógł dzwonić do kolegów z podwórka. Za to fajna laska z
    klasy w jego gimnazjum już do niego nie zadzwoni, nawet się zastanawiała
    czy w związku ze świętami nie złożyć życzeń takiemu pajacowi, ale
    zobaczyła w jakiej jest sieci i nie będzie płacić więcej za połączenie
    do takiego cymbała.

  • 44. Data: 2010-12-23 13:22:11
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    > No ba, nie dość, że są bilety okresowe, to jeszcze zdarzają się
    > promocje
    > na konkretne dni (np. weekendowe).
    > A w samolocie to nawet masz dokładnie podany dzień oraz godzinę.

    Dobra, to kupuję bilet na samolot, wszystko idzie sprawnie, aż do dnia
    odlotu.
    Stawiam się do odprawy, ale pani mnie nie przepuszcza mówiąc: widzi pan?
    dzisiaj samolot jest niebieski, a pana bilet obowiązuje tylko na samolot
    biały. Ale nigdzie o tym nie było informacji, wszędzie kuszą promocyjną
    ceną biletu.

  • 45. Data: 2010-12-23 13:51:35
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał:

> [...]
    > biały. Ale nigdzie o tym nie było informacji, wszędzie kuszą promocyjną ceną

    Była informacja w regulaminie. Tak samo jak w Play Einsteinie. Nie ośmieszaj się
    już więcej.

  • 46. Data: 2010-12-23 14:38:20
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    > Była informacja w regulaminie. Tak samo jak w Play Einsteinie. Nie
    > ośmieszaj się już więcej.

    To Ty się ośmieszasz. Próbuje uzmysłowić Twojej grzechotce którą masz w
    głowie, że klienta nie interesują jakieś hocki-klocki i spodziewa się
    normalnej usługi. Może pójdziesz kupić list na znaczek, ale poczta Ci go
    odrzuci i listu nie wyślesz, bo polizałeś naklejając zamiast zamoczyć w
    wodzie z Lichenia. Informację o tym znajdziesz na stronie 15, rodziału
    trzeciego, księgi regulaminowej numer 8.

  • 47. Data: 2010-12-23 14:39:20
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

> [...]

    > biały. Ale nigdzie o tym nie było informacji, wszędzie kuszą promocyjną ceną

    A inaczej. Czy kupując bilet pani w okienku poinformowała Cię ile kilogramów
    możesz wnieść do samolotu oraz czego nie możesz wnieść? Powiedziała? Dała
    karteczkę z regulaminem i przepisami?

  • 48. Data: 2010-12-23 15:18:44
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

> [...]

    > świętami nie złożyć życzeń takiemu pajacowi, ale zobaczyła w jakiej jest sieci
    > i nie będzie płacić więcej za połączenie do takiego cymbała.

    Opisujesz samego siebie? Bo Tomek już dawno skończył szkołę. Cymbale ... idioto
    i inne określenia, których tak chętnie z braku argumentów używasz.

  • 49. Data: 2010-12-23 15:25:50
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    > Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał

    > Opisujesz samego siebie? Bo Tomek już dawno skończył szkołę. Cymbale
    > ... idioto i inne określenia, których tak chętnie z braku argumentów
    > używasz.

    Ty zacząłeś agencie Tomku, bo zabrakło argumentów do obrony ukochanego
    operatora

  • 50. Data: 2010-12-23 15:29:36
    Od: "pyton" <p...@o...no>

> [...]
    > kilogramów możesz wnieść do samolotu oraz czego nie możesz wnieść?
    > Powiedziała? Dała karteczkę z regulaminem i przepisami?

    Poinformowała, gdyż jest to potrzebne klientowi, bilet kupuje się online
    i tam jest taka informacja, w związku z czym nie dziwię się, że nie chcą
    mi zabrać pianina w cenie mojego biletu. Z nożem, granatem, palnikiem
    acetylenowym również się nie pcham, bo tak nakazuje zdrowy rozsądek.
    Podstawowa usługa przewiezienie mojej dupy samolotem zrealizowane, za to
    że orzeszki i kawa są drogie nie krzyczę, nikt nie mówił że będą w
    pakiecie. Ale jakby nagle się okazało że w liniach PlayAIR nie można
    wejść do kibla, tylko kupić w tym celu zdrapkę za 5zł, to również bym tu
    napisał.