  • 31. Data: 2010-12-23 08:00:44
    Temat: Re: Play karta sms premium
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Wed, 22 Dec 2010 21:40:51 +0000 (UTC), banczi@ <b...@g...com>
    wrote:

    >Właśnie mam podobny problem...tyle, że doładowałem konto i nadal nie idą smsy
    specjalne. Coś jeszcze mam zrobić?

    a wykonałeś jakieś połączenie wogóle?? Jeśli tak to może też być tak
    że niektóre numery premium są zablokowane, jest o tym w cenniku.

  • 32. Data: 2010-12-23 08:01:39
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Tue, 21 Dec 2010 14:25:04 +0100, "pyton" <p...@o...no> wrote:

    >Kupiłem w celach testowych i właściwie tylko do jednego starter Play za
    >5 zł.
    >Wsadziłem kartę SIM do aparatu, ale nie mogę wysłać smsa premium za
    >3,66zł, ki czort?
    >Jest 5 złotych na koncie, dzwonić można, a tego smsa nie da się wysłać
    >za Chiny. Co to ma być?
    >Kolejny gwóźdź do trumny Play, na pewno nie będę z nich korzystać.

    Tutaj źródło:
    http://www.blogplay.eu/2010/05/04/zmiany-w-cenniku-o
    ferty-play-fresh/

  • 33. Data: 2010-12-23 08:45:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 15:43:31 +0100, pyton napisał(a):

    > Nie otworzysz konta w banku w kiosku, no dobra są stoiska w centrach
    > handlowych, które można też tak nazwać, ale również i wtedy dostaniesz
    > do przeczytania i podpisania umowę.

    Owszem, dostaniesz umowę, ale regulaminu czasem nie, wyłącznie powiadomią
    klienta, że jest on (to jest nieprawidłowa praktyka).

    Zważ jednak, że część banków pozwala już na wchodzenie w interesy za
    pośrednictwem sieci, a tam już w ogóle nie wiadomo czy klient się zapozna
    z wszystkimi dokumentami.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 34. Data: 2010-12-23 11:37:47
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Tutaj źródło:
    > http://www.blogplay.eu/2010/05/04/zmiany-w-cenniku-o
    ferty-play-fresh/

    Oczywiście źródło do tego jest w formie erraty do każdego zestawu play w
    kiosku?
    Może kupując bilet na autobus też mam czytać jakieś regulaminy, kodeksy,
    bo może się okazać że zielone bilety są ważne tylko w piątki o 12:15, a
    jak chce jechać to muszę kupić ten niebieski i to od razu w 3 sztukach.

  • 35. Data: 2010-12-23 11:39:26
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    > a wykonałeś jakieś połączenie wogóle?? Jeśli tak to może też być tak
    > że niektóre numery premium są zablokowane, jest o tym w cenniku.

    Tak, cudownie, tak ma być. To normalne, plej jest boski, kochajmy się.
    Potem jak będziesz chciał gdzieś zadzwonić też może się okazać, że
    niektóre numery są zablokowane i się nie dodzwonisz. Wyrzuć to lepiej za
    wczasu do kosza i nie psuj sobie nerwów, kup starter którejś z
    pozostałych normalnych sieci.

  • 36. Data: 2010-12-23 11:44:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-23 12:37, pyton pisze:

    > Może kupując bilet na autobus też mam czytać jakieś regulaminy, kodeksy,

    Powinieneś. Tzn. nie musisz, ale nie unikniesz konsekwencji wynikających
    z prawa przewozowego, regulaminu przewoźnika i cennika.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2010-12-23 11:49:12
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ievcnl$l01$2@news.onet.pl...

    > Powinieneś. Tzn. nie musisz, ale nie unikniesz konsekwencji
    > wynikających z prawa przewozowego, regulaminu przewoźnika i cennika.

    Mówimy o sytuacji w której proszę w kiosku o normalny bilet na autobus,
    bo chcę jechać do cioci na imieniny.
    Nic nie przewożę, nie mam zniżki, chce po prostu się przemieścić.
    Wsiadam a tu np bilet nie mieści się w kasowniku, mówię kanarom żeby
    spadali na drzewo, bo ja ten bilet mam, ale z nimi jest taki prawnik jak
    Ty, który stwierdzi że w piątki na trasie obowiązują tylko niebieskie
    bilety w kropki i jest o tym w regulaminie na stronie przewoźnika, a ja
    bilet kupiłem w czwartek

  • 38. Data: 2010-12-23 11:56:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-23 12:49, pyton pisze:

    > Mówimy o sytuacji w której proszę w kiosku o normalny bilet na autobus,
    > bo chcę jechać do cioci na imieniny.

    LOL, tak kupujesz bilet? ;)

> [...]
    > Ty, który stwierdzi że w piątki na trasie obowiązują tylko niebieskie
    > bilety w kropki i jest o tym w regulaminie na stronie przewoźnika, a ja

    Więc do kogo masz pretensje? Chcesz, aby bilet czwartkowy działał w
    piątek? Albo bilet działający w godz. 9-14 również poza tymi godzinami?

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2010-12-23 12:38:39
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości

> [...]
    > wczasu do kosza i nie psuj sobie nerwów, kup starter którejś z pozostałych

    Pyton, laskaj lepiej pytonga.

    zulugula

  • 40. Data: 2010-12-23 12:59:14
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Były juz trolle, Strybyszewscy, a teraz mamy pytona.
    Jest fajnie.