  • 131. Data: 2017-01-10 07:16:46
    Temat: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2017 o 22:11 masti <g...@t...hell> pisze:

    > mówisz, że wszędzie trafiaja się 15 metrowe tsunami, które przelwają się
    > przez 6metrowe zapory przeciwpowodziowe?
    > <https://en.wikipedia.org/wiki/Fukushima_Daiichi_nuc
    lear_disaster#Tsunami_and_flooding>

    Wystarczy 6-7 metrowa fala powodziowa, jak powstaje na kilku rzekach
    jednocześnie to mamy pozamiatane:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pow%C3%B3d%C5%BA_tysi%
    C4%85clecia

    TG

  • 132. Data: 2017-01-10 08:35:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    lear_disaster#Tsunami_and_flooding>

    > Ale podtopienie to u nas czesty widok.
    > Tydzien bez pradu siedzialem, jak Odra doszla do poziomu maksymalnego.

    mówisz, że to ma siłę tsunami?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 133. Data: 2017-01-10 08:36:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    lear_disaster#Tsunami_and_flooding>

    > Wystarczy 6-7 metrowa fala powodziowa, jak powstaje na kilku rzekach
> [...]
    i mówisz, że ktoś chce budować elektrownie na polderach zalewowych?
    może na Kozanowie?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 134. Data: 2017-01-10 08:39:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Tuesday, January 10, 2017, 2:03:52 AM, you wrote:

    lear_disaster#Tsunami_and_flooding>
    > Ale podtopienie to u nas czesty widok.
    > Tydzien bez pradu siedzialem, jak Odra doszla do poziomu maksymalnego.

    20 lat temu?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 135. Data: 2017-01-10 09:07:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Jan 2017 07:35:28 -0000 (UTC), masti napisał(a):
    lear_disaster#Tsunami_and_flooding>

    > mówisz, że to ma siłę tsunami?

    Nie musi miec sily tsunami - wystarczy, ze rozdzielnie elektryczna
    zaleje.
    U mnie zalalo.

    Jeszcze jest wersja, ze jakas mala awaria w elektrowni, pradu do pomp
    zabraklo, uruchamiamy diesle ... a tu sie okazuje, ze paliwo ze
    zbiornika zniknelo :-)

    J.

  • 136. Data: 2017-01-10 10:24:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Jeszcze jest wersja, ze jakas mala awaria w elektrowni, pradu do pomp
    > zabraklo, uruchamiamy diesle ... a tu sie okazuje, ze paliwo ze
    > zbiornika zniknelo :-)

    jak ktos nie ma procedur testowych i kontrolnych to sorry.
    Ja odpalam generatory co tydzień

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 137. Data: 2017-01-10 10:38:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >jak ktos nie ma procedur testowych i kontrolnych to sorry.
    >Ja odpalam generatory co tydzień

    Na odpalenie kontrolne to zostawia troche na dnie :-)

    J.

  • 138. Data: 2017-01-10 11:19:50
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Dlaczego zachowujesz się jak cham?

    -----

  • 139. Data: 2017-01-10 11:27:46
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Z daleka przeczytałem IKEA i... nie ździwiłbym się ;-)
    Autko elepstrycne w paczkach do samodzielnego montażu, jak w sklepie modelarskim
    ;-))

    -----

  • 140. Data: 2017-01-10 11:35:18
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    I ta propaganda odnosi skutek - przez to wszechobecne "już zaraz" wszedłem w swoim
    czasie w diesla zamiast w lpg ;-)
    (tak, tak, butla w bagażniku i bezpieczeństwo też były argumentami, do tego obecnie
    lpg w garażach podziemnych to na nielegalu, inna sprawa, że nikt nie sprawdza - nawet
    jak stoją znaki).

    -----