-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <b...@g...com>
<586ea476$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<d...@g...com>
<9...@g...com>
<o4s3jq$odj$1@mx1.internetia.pl>
<1kiwdgf4iy8ns$.1ssf9bms2dupz.dlg@40tude.net>
<o4tge6$b9r$1@node2.news.atman.pl>
<v...@4...net>
<o4tlc9$toc$2@node1.news.atman.pl>
<k...@4...net> <o509mk$4j5$1@dont-email.me>
<o...@l...harvard.local> <o50uaf$p9h$1@dont-email.me>
<qki0x87tooi$.fpza438wy5y2.dlg@40tude.net> <o522s0$q35$1@dont-email.me>
<t...@4...net> <o5298f$d3a$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <o5298f$d3a$1@dont-email.me>
Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
Date: Tue, 10 Jan 2017 10:38:31 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 15
Message-ID: <5874ab97$0$15193$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.22.176.138
X-Trace: 1484041111 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15193 83.22.176.138:61775
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 118469226
X-Received-Bytes: 2284
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597003
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:o5298f$d3a$...@d...me...
J.F. wrote:
>> Jeszcze jest wersja, ze jakas mala awaria w elektrowni, pradu do
>> pomp
>> zabraklo, uruchamiamy diesle ... a tu sie okazuje, ze paliwo ze
>> zbiornika zniknelo :-)
>jak ktos nie ma procedur testowych i kontrolnych to sorry.
>Ja odpalam generatory co tydzień
Na odpalenie kontrolne to zostawia troche na dnie :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.17 11:19 ąćęłńóśźż
- 10.01.17 11:27 ąćęłńóśźż
- 10.01.17 11:35 ąćęłńóśźż
- 10.01.17 11:37 ąćęłńóśźż
- 10.01.17 11:48 ąćęłńóśźż
- 10.01.17 11:51 ąćęłńóśźż
- 10.01.17 11:56 masti
- 10.01.17 12:11 J.F.
- 10.01.17 12:13 J.F.
- 10.01.17 15:08 ąćęłńóśźż
- 10.01.17 16:36 masti
- 10.01.17 19:24 Sebastian Biały
- 10.01.17 19:31 Cavallino
- 10.01.17 21:40 re
- 11.01.17 15:16 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=