  • 141. Data: 2017-01-10 11:37:12
    Temat: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Doszła "ekologiczność" LPG (np. Wielka Brytania, Londyn).

    -----

  • 142. Data: 2017-01-10 11:48:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Dlaczego piszesz jak cham?

    -----

  • 143. Data: 2017-01-10 11:51:55
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Bo dostarczenie sygnału eterem stało się tańsze niż ciągniecie druta.
    Drut staje się tylko dla bogaczy.
    Cos jak historia aluminium: na poczatku było to nowe, rzadkie dobro i jadali tym
    tylko królowie, aż wreszcie aluminium trafiło do "Karalucha" i "Prasowego".

    -----
    > No tak kiedyś na telefony stacjonarne czekało się 12 lat i nagle przesiedliśmy się
    na komórki i każdy obywatel ma po kilka numerów od ręki.

  • 144. Data: 2017-01-10 11:56:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Na odpalenie kontrolne to zostawia troche na dnie :-)

    jak go stać na straty z nieuruchomienia w razie awarii :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 145. Data: 2017-01-10 12:11:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >jak go stać na straty z nieuruchomienia w razie awarii :)

    Kogo stac ?
    Wlasciciela elektrowni, dyrektora, czy tego, kto noca zbiornik
    oproznia ? :-)

    J.

  • 146. Data: 2017-01-10 12:13:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości
    >I ta propaganda odnosi skutek - przez to wszechobecne "już zaraz"
    >wszedłem w swoim czasie w diesla zamiast w lpg ;-)
    >(tak, tak, butla w bagażniku i bezpieczeństwo też były argumentami,
    >do tego obecnie lpg w garażach podziemnych to na nielegalu, inna
    >sprawa, że nikt nie sprawdza - nawet jak stoją znaki).

    A stoja ?
    Bo mam wrazenie, ze coraz wiecej garazy widze bez tego znaku.

    J.

  • 147. Data: 2017-01-10 15:08:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Hedora w oceanie już urosła do 60 metrów.

    -----

  • 148. Data: 2017-01-10 16:36:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    nie zawsze, raczej w godzinach szczytu mamy rezerwe niz jej nie mamy.

    > To dlatego, ze na lato planuja mniejsze zuzycie i cale elektrownie
    > wylaczaja. Wiele z nich robi wtedy planowe remonty.
    >
    > A teraz jeszcze przybedzie troche fotoogniw i zrobi sie jak w
    > Kaliforni - im wiecej slonca, tym wiecej pradu dla klimatyzatorow :-)

    "Dokładnie, jak podały PSE, w 2016 roku Polska wyeksportowała 2,117 TWh
    energii elektrycznej, a import do Polski wyniósł 4,929 TWh. Oznacza
    to, że ujemne saldo obrotów w wymianie handlowej wyniosło 2,812
    TWh"
    <http://next.gazeta.pl/next/7,151003,21222211,import
    -pradu-cos-takiego-zdarzylo-sie-polsce-dopiero-drugi
    .html>

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 149. Data: 2017-01-10 19:24:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-10 11:35, ąćęłńóśźż wrote:
    > [ciach]
    > -----

    Prosze, cytuj sensownie. Robisz sieczkę.

  • 150. Data: 2017-01-10 19:31:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Prosze, cytuj sensownie. Robisz sieczkę.

    On tak robi od wielu lat, celowo.
    Szkoda dyskusji, nic nie ugrasz, lepiej splonkować, jak tego nie zdzierżysz.