  • 181. Data: 2017-01-14 19:00:28
    Temat: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    Jak pamiętam: bywały na ulicach. Mało, ale bywały. Nie obawiali się
    "braku paliwa" jak sugeruje pewien anonim kilka postów wyżej. Też byli
    "pionierami" nowej techniki.
    ---
    Ale, że Ty niby nie jesteś anonimem ? A kto Cię tutaj zna ? Napisałeś kilka
    artykułów i tyle.

  • 182. Data: 2017-01-14 19:01:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Chyba, ze masz ma mysli samochody na ON ? Pierwsze diesle osobowe sie
    > pojawily, a ropa chyba byla u nas bez kartek.

    Mówie o fakcie sprowadzania samochodów z delikatnymi instalacjami
    paliwowymi tankowanymi kompletną sieczką przez pomyłkę nazywaną etyliną
    o wyssanej z palca liczbie oktanowej. Skoro zapychało byle jak
    wystrugane gaźniki malucha to taki ładny, amerykański powinien szlag
    trafić od ręki. Nie trafiał. Podobnie jak obecnie elektrykiem da się w
    PL żyć i funkcjonować.
    ---
    Ale, że mam se Twizy kupić i w domu ładować ?

  • 183. Data: 2017-01-14 19:29:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tutaj http://aqicn.org/map/lodz/
    na biezaco podaja stopien zanieczyszczenia. Wychodzi ze odczucia roznia sie od stanu
    faktycznego.