  • 11. Data: 2009-07-30 10:10:35
    Temat: Re: Pisza o nas!
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Krzysztof Sordyl napisał(a):

    > Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > no to nieźle o nim świadczy, nie czytuję GW kilka lat
    > i widzę że poziom jest tam dramatyczny....

    WO pisał przez długi czas na newsy, głównie widziałem go na
    pl.comp.sys.advocacy, gdzie cały czas trollował za apple i za jakimś ZU
    (zwykłym użytkownikiem). Nic z tego nie wynikało poza tym, że WO lubił
    lans i lubił zmieniać co post definicję ZU.

    wer

  • 12. Data: 2009-07-30 10:39:46
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 12:10:35 +0200, b...@n...pl napisał(a):

> [...]
    > (zwykłym użytkownikiem). Nic z tego nie wynikało poza tym, że WO lubił
    > lans i lubił zmieniać co post definicję ZU.

    Teraz na pl.comp.os.advocacy nie zagląda, jak ma trolować to robi to na
    pl.rec.fantastyka.sf-f. Poza tym bez zmian :)

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer