  • 11. Data: 2013-06-20 14:59:13
    Temat: Re: Pijany -> winny... jednak niewinny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-06-20 13:51, J.F pisze:
    >A on jakiś nieprzeciętny jest, że zasługuje na łagodniejsze
    >traktowanie?

    Ale lagodniejsze niz inni urzednicy przylapani na tym samym, czy
    lagodniejsze niz przecietny obywatel, ktorego jakos nikt ze stanowiska
    nie zwalnia ?

    J.

  • 12. Data: 2013-06-20 15:12:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Przecietny czlowiek by dostal grzywne, zabrali by mu PJ na rok, moze
    > by cos dostal do odsiadki w zawiasach, i nikt by go z pracy nie
    > wyrzucal.

    To zalezy gdzie pracuje.
    Jeżeli potrzebuje do pracy Pj - to by go wyrzucili.
    Jeżeli potrzebuje do pracy zaświadczenie o niekaralności - to by go
    wyrzucili.

    > Nasz delikwent dostal grzywne, PJ mu zabrali, zawiasy nad nim wisza,
    > bo sprawe mozna odwiesic, i mieli go jeszcze z roboty wylac ?
    > To chyba byloby niesprawiedliwe ? :-)

    To po co oczekuje sie od niego zaswaidcenia o niekaralnosci przy
    przyjmowaniu do pracy?
    Jeżeli wyrok o jazde po pijaku nie przeszkadza, to mogli tak ustawić np.
    zaswiadczenie o niekaralnosci (nie dotyczy zabranego prawka)

    > Przecietnego czlowieka co prawda nie pytaja czy mu PJ do pracy
    > potrzebne, aczkolwiek zdarzaly sie przypadki gdy zatrzymywano kat B,
    > ale kat D zostawiano. I mogl dalej pracowac w MPK i wozic ludzi
    > autobusem.

    I to uważasz jest rozsądne?
    Pijak który nie potrafi opanować się i jezdzi po pijanemu ma prowadzic
    autobus?
    W imie czego? Brakuje innych, trzeźwych kierowców?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 13. Data: 2013-06-20 15:12:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Ale lagodniejsze niz inni urzednicy przylapani na tym samym, czy
    > lagodniejsze niz przecietny obywatel, ktorego jakos nikt ze stanowiska

    Zgodzi sie na takie warunki, przyjmujac prace.
    Zapewne równiez jest wynagradzany odpowiednio wyżej, niz przecietny
    pracownik biedronki, którego z pracy nie wyrzucaja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 14. Data: 2013-06-20 15:12:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Moglby rowerem jechac po pijaku, i co - tez go maja z pracy wyrzucic ?
    >:-)

    Zalezy.
    Ja to w ogole jestem za złagodzeniem przepisów dotyczacych jazdy po piwku
    na rowerze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 15. Data: 2013-06-20 15:34:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    poprzednim odcinku co następuje:
    >I to uważasz jest rozsądne?
    >Pijak który nie potrafi opanować się i jezdzi po pijanemu ma

    Ale jakos nie przylapano go pijanego w autobusie.
    Ba, mogl jechac rowerem, albo nawet isc pieszo ..

    >W imie czego? Brakuje innych, trzeźwych kierowców?

    Chyba troche brakuje.
    No i pija na potege, tylko ich nie przylapano :-)

    J.

    P.S. Policja sie na niego uwziela
    http://www.zielona-gora.po.gov.pl/esi-admin/upload/w
    yroki/795-na-12.pdf

    Tzn - nie na tego urzednika, na calkiem inna osobe

  • 16. Data: 2013-06-20 16:08:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ale jakos nie przylapano go pijanego w autobusie.
    > Ba, mogl jechac rowerem, albo nawet isc pieszo ..

    jakby szedł pieszo to nikt by do niego pretensji nie miał bo to chyba
    jeszcze nie jest karalne.
    Co do roweru to juz sie wypowiedziałem.
    Ale jechał samochodem. Dla mnie wystarczy abym nie chciał, zeby prowadził
    autobus którym jade.
    Ja tez lubie wódeczke. Bardzo. I nawet pare razy mialem mysli typu: to
    tylko 2 km, wypilem dwa piwka, spokojnie dojade.
    Ale to były krótkie mysli.
    Jakim trzeba być pijakiem lub bezmózgiem, zeby ulec takiej mysli?

    > Chyba troche brakuje.
    > No i pija na potege, tylko ich nie przylapano :-)

    Bez jaj. Jest kilkanascie procent bezrobotnych.
    Rotacja kadry to bardzo zdrowa rzecz.

    > P.S. Policja sie na niego uwziela
    > http://www.zielona-gora.po.gov.pl/esi-admin/upload/w
    yroki/795-na-12.pdf

    > Tzn - nie na tego urzednika, na calkiem inna osobe

    Oj nie mam cierpliwości.
    Stresciłbys... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 17. Data: 2013-06-20 16:35:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Osobnik posiadający mail jfox_xnospamx@poczta

    >jakby szedł pieszo to nikt by do niego pretensji nie miał bo to chyba
    >jeszcze nie jest karalne.

    Wystarczy spowodowac wypadek po pijaku i juz obligatoryjnie tracisz
    PJ.
    Idziesz sobie po chodniku, zatoczysz sie na jezdnie, ktos bedzie
    jechal, nie zdazy cie ominac i spowodowales.

    Albo na przejsciu sie zle rozejrzysz, wtargniesz pod nadjezdzajacy
    pojazd, i jak jestes pijany, to zegnaj PJ.

> [...]
    >Ale to były krótkie mysli.
    >Jakim trzeba być pijakiem lub bezmózgiem, zeby ulec takiej mysli?

    Dwa piwka ? To wystarczy byc rozsadnym czlowiekiem.
    Ktory nawet nie czuje tych dwoch piwek. I cala jego wina polega na
    tym ze nie przewidzial ze go skontroluja.

    No ale tu byl 1 promil, to chyba juz troche czul.

    >Bez jaj. Jest kilkanascie procent bezrobotnych.

    Bez kwalifikacji.

    >Rotacja kadry to bardzo zdrowa rzecz.

    Zalezy. Masz doswiadczonych pracownikow, ktorzy dobrze wykonuja
    robote, to niezdrowa.

    yroki/795-na-12.pdf

    >Oj nie mam cierpliwości.
    >Stresciłbys... :)

    "oskarżonego o to, że kierował w Szprotawie w stanie nietrzeźwości w
    dniach: 30 czerwca 2012 r. mając 2,49 promila
    i 11 sierpnia 2012 r. mając 1,24 mg/la alkoholu w wydychanym
    powietrzu,
    w dniu 11 września 2012 r. mając 1,07 mg/l alkoholu w wydychanym
    powietrzu,
    w dniu 13 września 2012 r. nie stosując się do sądowego zakazu. "

    I to wszystko na rowerze :-)
    Staly posterunek mu zalozyli, czy czeste patrole ?

    J.

  • 18. Data: 2013-06-20 16:40:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl
    >Zalezy.
    >Ja to w ogole jestem za złagodzeniem przepisów dotyczacych jazdy po
    >piwku
    >na rowerze.

    Ale na razie obowiazuje zaostrzone, urzednik prawo powinien znac,
    wiecej od niego wymagamy (a na jakiej podstawie), to nalezy wyrzucic
    bez zalezenia
    :-)

    J.

  • 19. Data: 2013-06-20 17:26:44
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-06-20 14:59, J.F pisze:

    > Ale lagodniejsze niz inni urzednicy przylapani na tym samym, czy
    > lagodniejsze niz przecietny obywatel, ktorego jakos nikt ze stanowiska
    > nie zwalnia ?

    Łagodniejsze, niż przeciętny Kowalski, który może urzędnikiem nie jest,
    a któremu "karany" w papierach też implikuje zmianę roboty, jak
    ochroniarz, policjant, celnik, agent celny, żołnierz, detektyw...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 20. Data: 2013-06-20 17:30:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > PJ.
    > Idziesz sobie po chodniku, zatoczysz sie na jezdnie, ktos bedzie
    > jechal, nie zdazy cie ominac i spowodowales.

    Spoko.
    Jak spowodujesz wypadek i jestes pijany to dlaczego nie?
    W koncu z pracodawca jestes umówiony na niekaralnosc.

    > Albo na przejsciu sie zle rozejrzysz, wtargniesz pod nadjezdzajacy
    > pojazd, i jak jestes pijany, to zegnaj PJ.

    Ale w tym przypadku karany jestes za bycie pijanym, czy za wtargniecie?
    To juz chyba nie jest takie oczywiste?

    > Dwa piwka ? To wystarczy byc rozsadnym czlowiekiem.
    > Ktory nawet nie czuje tych dwoch piwek. I cala jego wina polega na
    > tym ze nie przewidzial ze go skontroluja.

    Zgoda, to moze byc kwestia sporna.
    Rzeczywiscie byłoby to wytłumaczalne gdyby miał 0,25 promila i sad poszedł
    mu na reke.

    > No ale tu byl 1 promil, to chyba juz troche czul.

    No i wszystko jasne.

    > Bez kwalifikacji.

    To sie wyszkoli.
    Przynajmniej bedzie celowe szkolenie a nie to co teraz sie czasami uprawia.

    > Zalezy. Masz doswiadczonych pracownikow, ktorzy dobrze wykonuja
    > robote, to niezdrowa.

    Oczywiscie rotacja wsród złych pracowników.
    Kierowca ktory pije i jezdzi to zły kierowca, bez znaczenia jak dobrze
    sobie radzi za kierownica.

> [...]
    >
    > I to wszystko na rowerze :-)
    > Staly posterunek mu zalozyli, czy czeste patrole ?

    Trzebaby przyjac ze niczego sie nie nauczył...
    Ale rzeczywiscie musiał miec pecha.
    A moze droga do domu przebiegała koło komisariatu? I znajdowali go co rano
    lezacego na drodze? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."