  • 51. Data: 2009-11-22 21:29:30
    Temat: Re: Pierwszy jesienny przeglšd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Le nej
    Od: n...@s...com

    On Sun, 22 Nov 2009 11:59:49 -0800 (PST), lesor <l...@o...pl> wrote:

    >...sprobowalem enduro :)

    Ej, nikt Ci nie powiedzial ze w enduro nie chodzi o to zeby sie
    najefektowniej polamac ? ;>

    >pan pikus - zlamana kostka i urwane wrosty

    Znaczy przycfaniakowales w szpicfrajerach samostukach zamiast ubrac
    endurowe laczki ?

    Kuruj sie, wiosna w ramach rechabilitacji sprobojesz znowu ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 52. Data: 2009-11-22 21:33:59
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "lesor"
    ...sprobowalem enduro :)
    - zlamana kostka i urwane wrosty

    Stare to a gupie, to az trzabylo wrosty urywac zeby dojsc ze to
    niebezpieczne te enduro???
    Elegancko trza czarnym do dolu po niesmiertelnej trasie Wawa-Dziura-Wawa
    (przez podziemia remizy w Kamiensku pycha :) )
    Po ancfalt wymyslili...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 53. Data: 2009-11-22 22:24:11
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 22 Lis, 22:29, n...@s...com wrote:

> [...]
    > endurowe laczki ?
    >
    > Kuruj sie, wiosna w ramach rehabilitacji sprobojesz znowu ;)

    Chujatam. A te pancerne kalosze sa tyle samo warte. W szpicach z
    ostrogami przynajmniej czulbym sie jak prawdziwy cow-boy. A tak - mam
    tylko to pierwsze...

    Szosa to jest to!
    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300 Rossynant

  • 54. Data: 2009-11-22 22:40:53
    Temat: Re: Zmiana !!! start ok 9.00 z Wawy
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > ***"Piotr"
    > wiadomo juz dokad?
    >
    > Jestem otwarty na propozycje - temat ma byc przedyskutowany rano. Ma byc
    > rowno, sucho i szybko

    Tia... najpierw dwa tygodnie w rozjazdach, teraz cały weekend w pracy.
    Za oknem piękna pogoda a w garażu nowy amor skrętu do stestowania... Weź
    mnie nie denerwuj :P

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 55. Data: 2009-11-23 07:29:51
    Od: n...@s...com

    On Sun, 22 Nov 2009 14:24:11 -0800 (PST), lesor <l...@o...pl> wrote:

    >Chujatam. A te pancerne kalosze sa tyle samo warte.

    Tyy, ale jak to sie to stalo ? Zapierdalales jak nieboskie stworzenie
    czy przycedziles w pieniek czy jak ?

    >Szosa to jest to!

    Ale bita, nie asfaltowana.

    pozdr
    newrom

  • 56. Data: 2009-11-23 07:33:59
    Temat: Re: Pierwszy jesienny przegląd nowych formatów bloczków mandatowych Straży Leśnej
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    tango pisze:

    > Clijem tez mu sie podobalo - wydaje mi sie.

    tym pjużo? no, mogłoby. ale musiałby zanabyć kasownik.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 57. Data: 2009-11-23 08:10:15
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Don Pedro"
    Tia... najpierw dwa tygodnie w rozjazdach, teraz cały weekend w pracy.
    > Za oknem piękna pogoda a w garażu nowy amor skrętu do stestowania... Weź
    > mnie nie denerwuj :P

    No to po lataniu...troche ponad 1000 km ze srednia ok 110 km/h. Dzialo sie
    chlopaku - pierwszy raz z bliska widzialem hi speed whelle - od 120 do 220.
    I poczulem zapach kiedy przy takiej predkosci opona uderza w asfalt
    zostawiajac 5 metrowa kreche. BTW kolesiowi przod wystarcza na 3-4 kkm :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 58. Data: 2009-11-23 09:55:31
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Jasio" napisał

    > Patrząc czym teraz jeżdżą koledzy z grupy, to zdecydowanie poprawiło.

    *** Za dziesiecioletniego DR-E a w 2002 roku trzeba bylo zaplacic tyle, co
    dzis za siedmioletnie EXC.

    > Nie-e.
    > Bohaterowie "Zemsty" byli spauperyzowanymi szlachcicami. Bo na przestrzeni
    > lat pogorszyło im się znacznie.
    > A endurowcy nie zbiednieli tylko powiększyli swoje grono. Również o te
    > sekretarki na kuadah.

    *** Pauperyzacja to takze zbiednienie mentalne, gdyz jak mawial pewien nie
    lubiany wieszcz "byt okresla swiadomosc". Tacy tez byli bohaterowie
    "Zemsty". I tacy tez sa czesto offroadowi newbies na chinskich
    czterokolkach.

    > EOT - chodziło tylko i wyłącznie o przekombinowanie zdania.

    *** Nie czytaj Lema ani Gombrowicza. Nie zebym sie porownywal z Nimi. Po
    prostu nic nie skumasz, a potem wyslesz Ich posmiertnie do oslej lawki.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 59. Data: 2009-11-23 10:20:26
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-23 09:10:15 +0100, "Tytus" <t...@g...pl> said:

    > 120 do 220. I poczulem zapach kiedy przy takiej predkosci opona uderza
    > w asfalt zostawiajac 5 metrowa kreche. BTW kolesiowi przod wystarcza na
    > 3-4 kkm :)

    Ale mówisz o amorze czy główce ramy?

    de Fresz

  • 60. Data: 2009-11-23 11:12:22
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości

    > Ale mówisz o amorze czy główce ramy?

    10/10 (:

    --
    Jasio