  • 51. Data: 2020-12-04 16:01:15
    Temat: Re: Pierwszenstwo pieszego
    Od: "FR" <l...@b...pl>

    news:5fca4578$0$532$65785112@news.neostrada.pl...

    > To straszne. Zaraz - przecież po to wymyślono ubezpieczenia.
    >
    > --
    > Shrek

    Nie o tym była mowa.
    Wycinasz i później nie wiesz o czym sam pisałeś.

    Cytat z twojego postu :
    > Kto chce czekać to czeka na swoje zielone, kto chce to lezie na swoją
    > odpowiedzialność.

    Ubezpieczenia nie po to wymyślono, żeby jakaś święta krowa
    właziła "na swoją odpowiedzialność".

  • 52. Data: 2020-12-04 17:48:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.12.2020 o 16:01, FR pisze:

    > Cytat z twojego postu :
    >
    > Ubezpieczenia nie po to wymyślono, żeby jakaś święta krowa
    > właziła "na swoją odpowiedzialność".

    A że niby po co?

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2020-12-05 16:47:23
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.12.2020 o 14:17, Shrek pisze:

    > Pomyślmy - gdyby prawo mówiło, że osobówka ma pierwszeństwo przed z
    > tirem skrzyżowaniu jeśli tak wynika z przepisów...

    dokładnie do tego to dąży - pieszy przed samochodem, osobówka przed tirem...

    Lukasz

  • 54. Data: 2020-12-05 19:05:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.12.2020 o 16:47, ddddddddddddd pisze:

    > dokładnie do tego to dąży - pieszy przed samochodem, osobówka przed
    > tirem...

    Przepraszam, czy dobrze zrozumiałem - jesteś za tym, że jeśli nie ma
    świateł to pierwszeństwo na skrzyżowaniach miały tiry?

    --
    Shrek

  • 55. Data: 2020-12-05 19:24:19
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.11.2020 o 00:41, Poldek pisze:

    > Jedz z taką prędkością, żebyś zdążył wyhamować, to zawsze zdążysz
    > wyhamować. Właśnie do tego to się wszystko sprowadza.

    Piechtochodem?!

  • 56. Data: 2020-12-05 19:27:55
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.11.2020 o 18:49, Shrek pisze:

    > Nie do końca - bo jak rozumiem chodzi ci o to że duże statki mają
    > pierwszeństwo przed jachtami, czy jakoś tak? Otóż te duże są duże, bo
    > przewożą dużo ładunku. W naszym przypadku chesz mieć pierwszeństwo
    > usiłujesz pod pozorem ekologii przyznać tym co swoją dupę ubrali w
    > pótorej tony stali i pierdzą;) Nie. To droga do nikąd. Zresztą bądź
    > konsekwentny - daj pierwszenstwo tirom na osobówkami - to ma więcej
    > sensu, bo one przynajmniej mają powód być duże:P

    Jak będą skrzyżowania z drogami tylko dla TIRów to na pewno te TIRy będą
    miały na nich pierwszeństwa. No ale nie ma, są tylko skrzyżowania
    pieszych z samochodami.

  • 57. Data: 2020-12-05 20:02:20
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 05.12.2020 o 18:05, Shrek pisze:

    > Przepraszam, czy dobrze zrozumiałem - jesteś za tym, że jeśli nie ma
    > świateł to pierwszeństwo na skrzyżowaniach miały tiry?

    Oczywiście. Tak samo jak jestem za tym, żeby pieszy miał pierwszeństwo
    przed samochodem.

    (to ironia jakbyś nie zauważył)

    Lukasz

  • 58. Data: 2020-12-05 20:04:05
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.12.2020 o 11:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie--------------------- umiesz nacisnąć stopą na pedał hamulca??
    >

    > -----
    > < kierowcy dużo ciężej się zatrzymać niż pieszemu

    nigdy nie byłeś pieszym czy kierowcą? ile czasu i metrów zajmuje ci
    zatrzymanie się będąc pieszym, a ile będąc kierowcą?

    Lukasz

  • 59. Data: 2020-12-05 20:44:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.12.2020 o 19:27, ii pisze:

    > Jak będą skrzyżowania z drogami tylko dla TIRów to na pewno te TIRy będą
    > miały na nich pierwszeństwa.

    Nie sądzę.

    > No ale nie ma, są tylko skrzyżowania
    > pieszych z samochodami.

    No i co z tego? Osobówce łatwiej się zatrzymać, mniej energii straci.
    ludzie będą bardziej uważać bo będą się tirów bali. Same korzyści - prawda?

    --
    Shrek

  • 60. Data: 2020-12-05 21:23:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.12.2020 o 20:02, ddddddddddddd pisze:

    > Oczywiście. Tak samo jak jestem za tym, żeby pieszy miał pierwszeństwo
    > przed samochodem.
    >
    > (to ironia jakbyś nie zauważył)

    Ciężko ograrnąć:P

    --