  • 21. Data: 2013-11-14 22:21:30
    Temat: Re: Pentax - kilka pytan; moze cos innego spelniajacego warunki?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    A nawet całkiem fajna instrukcja używania starych szkieł z nowymi korpusami:
    http://support.us.ricoh-imaging.com/node/1280
    http://support.us.ricoh-imaging.com/node/1536

  • 22. Data: 2013-11-14 23:19:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <l63es8$c8h$1@news.supermedia.pl>, " 666" <j...@g...pl>
    wrote:

    > Za chwilę zaczniesz opowiadać o Polonezie z roku 1978 co to był lepszy i
    > ładniejszy od Passata, a Panie jakie Polonez to miał
    > wyposażenie że ho ho, halogeny Panie, i zegarek Panie, i obrotomierz Panie, i
    > tylną wycieraczkę Panie, i cztery tarcze Panie - no
    > najlepszy na świecie był.
    Bredzisz.

    > Czym konkurować, tym że jak próbuję zrobić zdjęcie gałęzi drzew na tle nieba
    > to mi spust blokuje, bo nie umie ostrości ustawić??
    Mi tam nie blokuje. Wciaz go uzywam.
    Wciaz twierdze ze nie ma lepszego korpusu w tej cenie. Oczywiscie, ze
    jak mialbym kase to kupilbym jakies nastepce k10D.
    Ale mam inne wydatki.

    > -----

    Prosilem, zebys nie top-postowal.
    --