  • 11. Data: 2009-04-01 18:36:31
    Temat: Re: Pentax FF i 30mpx
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gqvcpv$d6r$1@inews.gazeta.pl>,
    Mateusz Ludwin nabazgrał:
    > Nie no ja wiem że to 1 IV. Ale tak naprawdę FF od Pentaksa mogłoby siedzieć w
    > body k10D.

    Może i by mogło. Ale by było dużo mniejsze od całej konkurencji wtedy.
    Dziwne wrażenie by sprawiało FF mniejsze niż ,,duże'' cropy.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 12. Data: 2009-04-02 04:17:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    januszek napisał(a):

    [...]

    http://izbkp.info/kx1d.jpg

    Oczywiście, że to prima-aprilis ;) Na zdjęciu lekko podrasowany K20d :)

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania