  • 1. Data: 2009-04-01 00:58:07
    Temat: Sony odpuszcza?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Czytajcie na DPR. W tym roku Sony nie przewiduje wypuszczenia żadnych nowych
    lustrzanek, rzekomo "We have achieved our goal - every segment of the DSLR
    market is filled with our products and the consumers are satisfied enough
    with current models. It's not like we are cutting our R&D's but the current
    Alfa line is still one step ahead of our competitors and will generate
    profits for another year."

    No i co, nie mówiłem że ten rok będzie decydujący? To nie jest target N&C&O,
    wymyślili sobie swoją strategię i realizują ją. A ich fani łykną wszystko...

  • 2. Data: 2009-04-01 01:20:19
    Temat: Re: Sony odpuszcza?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał
> [...]
    > N&C&O,
    > wymyślili sobie swoją strategię i realizują ją. A ich fani łykną

    Myślę, że ten rok to czas jaki jest potrzebny na wymyślenie (względnie
    doszlifowanie, jeśli było opracowywane) czegoś w stylu u4/3 i w międzyczasie
    opylenie tego co zeszło i schodzi z taśm.
    Przecież nie powiedzą - sorry, odpuszczamy na rok bo coś czujemy, że low end
    dSLR niebawem wyciągnie kopyta, a myśmy się zagapili.

    adam

  • 3. Data: 2009-04-01 02:55:21
    Od: u...@g...com

    > Alfa line is still one step ahead of our competitors and will generate
    > profits for another year."

    "My juz jestesmy do przodu i jeszcze pewnie zarobimy wiec mamy was
    serdecznie w d...."

    To troche niemarketingowa wypowiedz, ale widocznie maja juz duza gorke
    ze im wisi
    Te "stepy" to mierza chyba iloscia zarobionych $, a nie jakoscia
    produktu, ale na tym w koncu polega ten biznes. Nie chodzi tu o
    stworzenie jak najlepszego aparatu, coby fotograf sie cieszyl, tylko
    takiego na ktorym zarobi sie najwiecej (dotyczy to takze
    konkurencji).

  • 4. Data: 2009-04-01 05:03:39
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    >
    > No i co, nie mówiłem że ten rok będzie decydujący? To nie jest target
    > N&C&O, wymyślili sobie swoją strategię i realizują ją. A ich fani

    Mylisz sie - powod jest inny.

    Po prostu zobaczyli Olka E-450 i narobili w gacie.

  • 5. Data: 2009-04-01 07:14:39
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mateusz Ludwin pisze:
> [...]
    > wymyślili sobie swoją strategię i realizują ją. A ich fani łykną wszystko...

    mysle ze dzis jest 1 kwietnia i dales sie zrobic w konia, bo na dpreview
    nic takiego nie ma...
    Marx

  • 6. Data: 2009-04-01 07:23:47
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marx:

    > mysle ze dzis jest 1 kwietnia i dales sie zrobic w konia, bo na dpreview
    > nic takiego nie ma...

    Ej serio??? :>>>>> Jecie mi z ręki :>>>> Widać nawet taka decyzja tej firmy
    wydaje się prawdopodobna :>>>

  • 7. Data: 2009-04-01 08:09:47
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Ej serio??? :>>>>> Jecie mi z ręki :>>>> Widać nawet taka decyzja tej firmy
    > wydaje się prawdopodobna :>>>

    Cienki ten Twój żart, zwłaszcza Kuba Ci to dobitnie dał do zrozumienia ;)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 8. Data: 2009-04-01 11:04:36
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > current
    > Alfa line is still one step ahead of our competitors and will generate

    no i dobrze, po co robic nowe skoro to co jest wystracza kazdemu
    chociaż sony mądre, olympus mógłby sie od nich uczyc

  • 9. Data: 2009-04-01 11:19:55
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał

    > Ej serio??? :>>>>> Jecie mi z ręki :>>>> Widać nawet taka decyzja tej
    > firmy
    > wydaje się prawdopodobna :>>>

    Ożeszty : ))))
    Jeśli zaś chodzi o samą informację - mnie już nic by nie zdziwiło.

    adam