  • 1. Data: 2009-04-01 06:47:23
    Temat: Pentax FF i 30mpx
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Znalazłem taki obrazek: http://izbkp.info/kx1d.jpg prawda to czy 1
    kwietnia? ;)

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania
    takiej gry nagranej na CD-ROM." (Gambler 00/1993)

  • 2. Data: 2009-04-01 08:06:52
    Temat: Re: Pentax FF i 30mpx
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    januszek wrote:
    > Znalazłem taki obrazek: http://izbkp.info/kx1d.jpg prawda to czy 1
    > kwietnia? ;)

    No a jak sądzisz?

  • 3. Data: 2009-04-01 08:09:34
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gqv7aq$ho6$1@inews.gazeta.pl>,
    Mateusz Ludwin nabazgrał:

    > No a jak sądzisz?

    No przecież to już przed 1 kwietnia było wiadomo, że Pentax szykuje
    FF. I koniecznie wsadzi je w body od K10, bo już wypróbowane i lubiane
    przez użytknowników.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 4. Data: 2009-04-01 08:10:40
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    l...@l...localdomain wrote:
> [...]
    >
    > No przecież to już przed 1 kwietnia było wiadomo, że Pentax szykuje
    > FF. I koniecznie wsadzi je w body od K10, bo już wypróbowane i lubiane

    Gwoli ścisłości, body D700 nie różni się zbytnio od D300.

  • 5. Data: 2009-04-01 08:16:40
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    Hej

    > Gwoli ścisłości, body D700 nie różni się zbytnio od D300.

    Różni się znacznie "kominem" w którym siedzi duży pryzmat.
    IMO na przytoczonym zdjęciu na 90% jest mały pryzmat od cropa.
    Jednak prima aprilis
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 6. Data: 2009-04-01 08:27:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mateusz Ludwin napisał(a):

    > No a jak sądzisz?

    Znaczy co? Dałem się nabrać? ;)

    j.

  • 7. Data: 2009-04-01 09:35:24
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Kryhu" <k...@p...pl> napisał:

> [...]
    >
    > Różni się znacznie "kominem" w którym siedzi duży pryzmat.
    > IMO na przytoczonym zdjęciu na 90% jest mały pryzmat od cropa.

    Poza tym wydaje mi się, ze na zdjęciu do korpusu podpięty jest DA18-55 - a
    on o ile wiem na FF winietuje.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 8. Data: 2009-04-01 09:40:16
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Kryhu wrote:

    > Różni się znacznie "kominem" w którym siedzi duży pryzmat.
    > IMO na przytoczonym zdjęciu na 90% jest mały pryzmat od cropa.
    > Jednak prima aprilis

    Nie no ja wiem że to 1 IV. Ale tak naprawdę FF od Pentaksa mogłoby siedzieć w
    body k10D.

  • 9. Data: 2009-04-01 11:54:45
    Od: d...@z...pl (Dariusz W.)

    Witaj !

    >Poza tym wydaje mi si?, ze na zdj?ciu do korpusu podpi?ty jest DA18-55 - a
    >on o ile wiem na FF winietuje.

    Musza zrobic DA 18-55 III ;)

    Dariusz W.

    Zamien w e-mail x na kropke

  • 10. Data: 2009-04-01 14:51:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dariusz W. napisał(a):

    [...]

    > Musza zrobic DA 18-55 III ;)

    I to chyba właśnie taki jest tam przypięty bo blaszkę ma fioletową ;)

    j.