  • 1. Data: 2009-01-31 15:06:41
    Temat: [ot] Koniec swiata - google padly
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Ciekawe kto, co i dlaczego :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że stres jest niezdrowy/

  • 2. Data: 2009-01-31 15:14:04
    Temat: Re: [ot] Koniec swiata - google padly
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał
    > Ciekawe kto, co i dlaczego :)

    Google paranoi dostało, każda strona "może wyrządzić szkody na Twoim
    komputerze".

    : )))))

    Ale jaja.

    adam

  • 3. Data: 2009-01-31 15:16:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
    > Google paranoi dostało, każda strona "może wyrządzić szkody na Twoim
    > komputerze".
    > : )))))
    > Ale jaja.

    Google zindeksowały tak wielką ilość bzdur, że się załamały psychicznie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /...tylko jest taka jedna, trochę wstydliwa sprawa - jestem z Krakowa.../

  • 4. Data: 2009-01-31 15:18:49
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    > Google zindeksowały tak wielką ilość bzdur, że się załamały psychicznie :)

    Przedobrzyli chłopaki z dobadziewianiem dobrej szukajki :(
    JBB

  • 5. Data: 2009-01-31 15:37:19
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <gm1pe6$9s9$1@news.wp.pl> Janko Muzykant napisał(a):

    > Ciekawe kto, co i dlaczego :)

    Pewnie ktoś wpisał "google" w wyszukiwarce google i zepsuł Internet.

    http://pl.youtube.com/watch?v=5oCHxB8d20s

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy

  • 6. Data: 2009-01-31 15:50:56
    Od: "b." <a...@a...arturbukowski.pl>

    Dnia 31-01-2009 o 16:06:41 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > Ciekawe kto, co i dlaczego :)

    u mnie w normie;-)

    b.

    --
    www.arturbukowski.pl

  • 7. Data: 2009-01-31 16:05:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    b. pisze:
    > u mnie w normie;-)

    Koniec awarii.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /siedzę tu sobie garbaty i chudy, choć z brzuchem i odgrzaną pizzę zażeram/

  • 8. Data: 2009-01-31 16:09:49
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    > Google zindeksowały tak wielką ilość bzdur, że się załamały psychicznie :)
    Jakbym przeczytał i obejrzał cały internet to też by mi się ....

    J.

  • 9. Data: 2009-01-31 16:30:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Janko Muzykant pisze:
    > Ciekawe kto, co i dlaczego :)

    U mnie działa.

    Widać TPSA uznała google za niebezpieczne ;->

  • 10. Data: 2009-01-31 21:27:40
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 31.01.2009, o godzinie 16.06.41, na pl.rec.foto.cyfrowa, Janko
    Muzykant napisał(a):

    > Ciekawe kto, co i dlaczego :)

    Zieloni. Wyszukiwanie = CO2.

    --