  • 11. Data: 2009-08-21 09:28:04
    Temat: Re: Parę fotek z Bieszczadów...
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Podrzucam linki do galerii z ostatniego wyjazdu... Nie wszystko jeszcze
    > tam
    > jest (a raczej prawie wszystko prócz kilku HDR-ów czekających na poprawne
    > złożenie):
    >
    > http://picasaweb.google.pl/krzysztof.chajecki/Bieszc
    zadySierpien2009?feat=directlink

    wyglądają jak słabe skany z folderu.
    dlaczego podobne ujęcia się powtarzają seriami?
    wychodzi, że w Bieszczadach najważniejsze są 'zamki'

  • 12. Data: 2009-08-21 09:54:52
    Od: syriusz <r...@s...pl>

    Krzysztof Chajęcki wrote:
    > Witam,
    [... ciach...]

    http://picasaweb.google.pl/krzysztof.chajecki/Bieszc
    zadySierpien2009?feat=directlink#5371005446148068498

    Wspaniałych masz synów :)

    Pozdrawiam,
    syriusz

  • 13. Data: 2009-08-21 16:49:34
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    TheGuru wrote:

    > wyglądają jak słabe skany z folderu.

    mi też nie wszystkie się podobają... cóż, dopiero dochodzę do wprawy w
    obróbce i obsłudze tego aparatu

    > dlaczego podobne ujęcia się powtarzają seriami?

    Tylko kilka i są pewne różnice. Prawdopodobnie wkrótce część wywalę.

    > wychodzi, że w Bieszczadach najważniejsze są 'zamki'

    Wychodzi, że na razie nie mam kiedy zrobić porządnej galerii i korzystam z
    picasy, w której nie daje się tworzyć katalogów z albumami. Był to wyjazd z
    dzieciakami i ich szaleństwa też chciałem udokumentować. Wydzieliłem za to
    zdjęcia imprezowe z Chaty, jako mniej istotne, a będące w olbrzymiej
    ilości... ;-)

    --
    pzdr
    meping

  • 14. Data: 2009-08-21 17:02:21
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    bans wrote:

    > Niestety, może lepiej byłoby to pokazać na pl.rec.gory, choć i tak nie
    > zachwyciłbyś. Ot, pamiątkowe pstryki z wyjazdu, nic wielkiego. DO tego
    > nieostre, pokręcone kolory i zdublowane, nie nie niosące kadry.

    na pl.rec.góry raczej nie mogę liczyć na konstruktywną krytykę z której da
    się wyciągnąć jakieś wnioski... ;-) Tu, owszem... ;-)

    --
    pzdr
    meping

  • 15. Data: 2009-08-21 20:59:10
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > na pl.rec.góry raczej nie mogę liczyć na konstruktywną krytykę z której da
    > się wyciągnąć jakieś wnioski... ;-) Tu, owszem... ;-)

> [...]

    zaraz , zaraz.
    wcale nie prosiles o krytyke a tym bardziej konstruktywna.
    jedynie zapraszales do galerii , a zaproszenie do galerii nie jest
    jednoznaczne z zaproszeniem do krytyki.

  • 16. Data: 2009-08-21 21:16:39
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    XX YY wrote:

    > zaraz , zaraz.
    > wcale nie prosiles o krytyke a tym bardziej konstruktywna.
    > jedynie zapraszales do galerii , a zaproszenie do galerii nie jest
    > jednoznaczne z zaproszeniem do krytyki.

    jeśli nie napisałem tego bezpośrednio, to kładę uszy po sobie... ;-) teraz
    kto chce, może się po mnie przejechać, byle konstruktywnie... ;-D No i po
    pierwszej galerii przede wszystkim, bo druga to zbiór fotek
    imprezowo-pijackich za wyjątkiem jednego HDR-a i paru przypadkowo dobrych
    ujęć, w tym jednego moim zdaniem świetnego portretu strzelonego w zasadzie
    przypadkiem (chociaż potrafię powtórzyć, to wtedy był to efekt
    niezamierzony... ;->)... ;-D

    --
    pzdr
    meping

  • 17. Data: 2009-08-22 04:24:55
    Od: jakuboff <j...@o...pl>

    syriusz wrote:
    > [... ciach...]
    > http://picasaweb.google.pl/krzysztof.chajecki/Bieszc
    zadySierpien2009?feat=directlink#5371005446148068498
    > Wspaniałych masz synów :)

    To jest zajebiste:
    http://picasaweb.google.pl/krzysztof.chajecki/ZWnetr
    zaChatySocjologaSierpien2009?feat=directlink#5371021
    184385901986

    "Voices are telling me to kill you" ;)

  • 18. Data: 2009-08-22 08:54:38
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    jakuboff wrote:

> [...]
    >
    > To jest zajebiste:

    http://picasaweb.google.pl/krzysztof.chajecki/ZWnetr
    zaChatySocjologaSierpien2009?feat=directlink#5371021

    To są akurat fajne fotki sytuacyjne - Chłopaki przy barze wcinają płatki na
    śniadanie.... jak dorosną to pewnie zamienią płatki na coś innego... ;-D A
    Jasiek to potrafił nawet zażądać od pierwszej lepszej osoby kubek (sam nie
    sięga) nalewał sobie z widocznego dyżurnego termosu herbaty i tak sączył na
    stołku barowym... ;-D

    --
    pzdr
    meping

  • 19. Data: 2009-08-22 11:32:48
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    > ujęć, w tym jednego moim zdaniem świetnego portretu strzelonego w zasadzie
    > przypadkiem (chociaż potrafię powtórzyć, to wtedy był to efekt

    zdjecia sa slabiutkie.
    pod niemal kazdym wzgledem ponizej akceptowalnego poziomu.
    ale skoro pytasz , tzn ze jest dobrze , gdyz jest szansa za na
    przyszlosci sie poprawisz ;-)

    a poprawic trzeba wszystko.
    najmniej istotnym jest gdzie te zdjecia pokazujesz , to ze w picasie
    czy innym servisie jest bez najmniejszego znaczenia.
    ze sie tak wyraz .e g. opakoane w pozlacany papier bedzie zawsze g-
    em , zas prawdziwa wartosc niezaleznie w co ja opakujesz zostanie
    doceniona.

    trzeba poprawic warrsztat - sa podstawowe bledy , nieostro ( trudno
    powiedziec czy przez poruszenie cze przez beldna nstwae) , fatalny
    kolor .
    kdry tez fatalne. , zero kompozycji - to jest przypadkowe. najlepsze
    sa podpisy.

    te zdjecia kojarza sie z osobistymi przezyciami , laczy Cie zwiazek
    emocjonalny z chlopcami , dlatego pewnie chetnie je ogladasz,
    przyoluja one wspomnienia . Dla osob postronnych tych wiezi nie ma -
    trzebaby wiec przekazac cos innego , a to Ci sie nie udaje.
    Slaby przekaz tresciowo - ideowy
    slaba technika i wykonanie
    wartosci plastyczne zerowe.

    tak jak przed wyjsciem w ciekawy rejs trzeby nauczyc sie poslugiwac
    lodka , umiec wykonac pojedyncze oddzielne manewry , ktore w trakcie
    rejsu lacza sie w calosc
    tak samo w fotografii trzeba umiec opanowac pojedyncze elementy po to
    by zloczyly sie w calosc w formie ciekawego obrazu-przekazu.

    tyle na poczatek .

    XXX

  • 20. Data: 2009-08-22 13:18:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sat, 22 Aug 2009 04:32:48 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > tak jak przed wyjsciem w ciekawy rejs trzeby nauczyc sie poslugiwac
    > lodka , umiec wykonac pojedyncze oddzielne manewry , ktore w trakcie
    > rejsu lacza sie w calosc

    Bzdura. Ciekawy rejs to, wbrew pozorom, nie tylko manewry. One są tylko
    środkiem. I można zacząć bez ich znajomości - o ile ktoś inny nauczy cię w
    trakcie co i jak - frajda jest również z takiej nauki.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."