  • 1. Data: 2009-08-19 19:48:13
    Temat: Canon A95
    Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl>

    Witam wszystkich!
    Mam do Was prosbe , otoz, zauwazylem dzis na wyswietlaczu poziomy pasek,
    wydaje sie byc koloru fioletowego ( na wysokosci 2/3 wyswietlacza patrzac od
    dolu) , pasek ten znika w momencie kiedy ustawiam osotrosc , jednak po
    zrobieniu zdjecia wiadac go u gory (pasek ten jest nie duzy) . Dodam , ze
    wyswietlacz zaczyna gubic kolory , tak mniej wiecej w polowie , Gorzej
    sytuacja wyglada przy kreceniu filmu tzn filmy sa zlej jakosci z duzym
    filoletowym paskiem zakrywajacym 2/3 obrazu.
    Gdzies w sieci wyczytalem ze prawdopodobnie kończy się matryca CCD (
    przetwornik obrazu). W serii A, od A60 do A95 to notoryczna przypadłość i
    mozna to naprawic za darmo miedzy innymi w http://www.e-csi.pl/.
    Prosze o ewentualna diagnoze czy to moze byc ta przyczyna i czy faktycznie
    oni to naprrawiaja.
    Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi .
    pzdr
    Andrzej

  • 2. Data: 2009-08-19 20:18:40
    Temat: Re: Canon A95
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Prosze o ewentualna diagnoze czy to moze byc ta przyczyna i czy
    > faktycznie oni to naprrawiaja.

    Archiwum grupy sie klania. Na 99,9% jest to wlasnie wadliwa matryca. Na 100%
    Ci to naprawia (a raczej wymienia cala matryce) w autoryzowanym serwisie
    Canona (W-wa ul.Zytnia).

    Qkam

  • 3. Data: 2009-08-20 08:17:32
    Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl>

    Ok.
    dzieki.
    pzdr
    Andrzej

  • 4. Data: 2009-08-20 09:40:51
    Od: "Jerzy Cichno" <s...@d...pl>

    Użytkownik "QkamCoSieDzieje" <q...@H...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h6hmn8$l3e$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Archiwum grupy sie klania. Na 99,9% jest to wlasnie wadliwa matryca. Na
    > 100% Ci to naprawia (a raczej wymienia cala matryce) w autoryzowanym

    Dotyczy tylko aparatów na gwarancji, czy tych po również ? Kolega ma taką
    przy[adłość, ale aparat już po gwarancji :(
    Pozdrawiam

    Yoora

  • 5. Data: 2009-08-20 10:22:52
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Cichno" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Dotyczy tylko aparatów na gwarancji, czy tych po również ? Kolega ma taką
    > przy[adłość, ale aparat już po gwarancji :(

    Dotyczy to wszystkich aparatow. Tych co sa juz dawno po okresie gwarancyjnym
    rowniez.

    Qkam

  • 6. Data: 2009-08-20 10:47:36
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "QkamCoSieDzieje" <> napisał w wiadomości ...

    > Dotyczy to wszystkich aparatow. Tych co sa juz dawno po okresie
    > gwarancyjnym rowniez.

    z tym, że tych po gwarancji odpłatnie :)

  • 7. Data: 2009-08-20 16:30:09
    Od: "stanly" <s...@p...com.pl>

    > z tym, że tych po gwarancji odpłatnie :)

    Moglbys napisac wprost, ze to zart sam w sobie, a nie ironiczny usmiech do
    pytajacego :)
    Jedyny koszt to wysylka do serwisu, wymieniaja CCD i odsylaja za darmo.

    s.

  • 8. Data: 2009-08-20 18:34:36
    Od: "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl>

    Witam!
    Potwierdzam, dzwonilem dzis do serwisu i usluga jest bezplatana.
    pzdr
    Andrzej

  • 9. Data: 2009-08-21 07:00:31
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <andrzej_banas(wytnij to)@o2.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Potwierdzam, dzwonilem dzis do serwisu i usluga jest bezplatana.

    ciekawe,
    jak mój kolega zadzwonił tam 2 tygodnie temu to zaspiewali mu
    coś ~200 PLN za wymianę matrycy w A95

  • 10. Data: 2009-08-21 10:26:35
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...onet.pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ciekawe,
    > jak mój kolega zadzwonił tam 2 tygodnie temu to zaspiewali mu
    > coś ~200 PLN za wymianę matrycy w A95

    Bo tyle mniej wiecej kosztuje wymiana matrycy :) No chyba, ze matryca
    posiadala wade fabryczna, to wtedy wymiana jest za darmo (dla uzytkownika,
    bo koszty wymiany pokrywa wtedy Sony).

    Sam wysylalem 2 aparaty na wymiane matrycy (w obu przypadkach fioletowe
    paski, itd.) i za kazdym razem wymiana byla darmowa. Zreszta jak juz pisalem
    wczesniej, polecam archiwum grupy... do tej pory nikt nie placil za wymiane,
    wiec albo twoj kolega niejasno sie wyrazil tlumaczac problem, albo mial inna
    usterke, ktora nie kwalifikowala sie do darmowej naprawy.

    Qkam