  • 11. Data: 2009-06-26 06:49:27
    Temat: Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 25 Jun., 23:25, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    ery.html

    > To chyba news z zeszłego tygodnia?
    > No i co z tego? To świadczy tylko o tym, że liczy się tylko kasa, a nie
    > użytkownik. Ale żeby bronić używania zamienników akumulatorków?

    a mnie to daje troche do myslenia.
    otoz kupilem na ebayu baterie do panasonica fz 30 , miala byc
    najlepsza i wogole naj , naj .
    okazalo sie made in china efkoz

    zalozylem i wkrotce po tym panasonic padl , doslownie po kikukrotnym
    moze kilkunastokrotnym zalaczeniu-
    plyta glowna do wymiany.
    byc moze to zbieg okolicznosci a byc moze nie , w kazdym razie mam
    niepewnosc i jakas watpliwosc co do uzywania nieznanych baterii.
    jestem teraz pod tym wzgledem ostrozniejszy. Pewnosci oczywiscie nie
    mam ze powodem byla beteria , ale jekies podejrzenie pozostaje.

    byc moze rzeczywiscie producent ma jakies doswiadczenie z
    awaryjnoscia sprzetu zasilanego nieswoimi bateriami i chce to
    ograniczyc ?

    XXX

  • 12. Data: 2009-06-26 06:56:18
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > byc moze rzeczywiscie producent ma jakies doswiadczenie z
    > awaryjnoscia sprzetu zasilanego nieswoimi bateriami i chce to
    > ograniczyc ?

    Oczywiscie :) I dlatego za oryginalna baterie chce ze cztery setki
    bo to musi jest jaka kosmiczna technologia a nie kilka ogniw,
    kawalek plastiki i pare blaszek na styki ;)

  • 13. Data: 2009-06-26 07:06:43
    Od: "Pelos" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie :) I dlatego za oryginalna baterie chce ze cztery setki
    > bo to musi jest jaka kosmiczna technologia a nie kilka ogniw,
    > kawalek plastiki i pare blaszek na styki ;)

    I czesto kawalek elektroniki do kontroli ladowania. :)

    --
    Pelos
    http://fotoblog.pelos.pl

  • 14. Data: 2009-06-26 07:10:02
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 26 Jun., 08:56, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Oczywiscie :) I dlatego za oryginalna baterie chce ze cztery setki
    > bo to musi jest jaka kosmiczna technologia a nie kilka ogniw,
    > kawalek plastiki i pare blaszek na styki ;)

    nie wiem
    nie tylko o napiecie czy pojemnosc chodzi.
    przypominam sobie ze szkoly jakies lekcje o opornosci wewnetrznej
    zrodla zasilania .
    nie znam sie na tym w kazdym razie fakt ze mnie po zalozeniu obcej
    bateri panasonic padl ( nie mam pewnosci ze przez nia ) oraz ze
    panasonic blokuje obce zrodla zasilania daje troche do myslenia.

    Co sie stanie jesli bateria ma za maly opor wewnetrzny ?
    kto to moze wiedziec?

  • 15. Data: 2009-06-26 07:15:06
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > panasonic blokuje obce zrodla zasilania daje troche do myslenia.
    >
    > Co sie stanie jesli bateria ma za maly opor wewnetrzny ?

    To zalezy od tego jak odbiornik czyli aparat jest zaprojektowany.
    Zazwyczaj nic zlego.

  • 16. Data: 2009-06-26 07:23:33
    Od: Marx <M...@n...com>

    mg pisze:
    > Panasonic wypuszcza uaktualnienie oprogramowania blokujące baterie
> [...]

    to tak jak z tuszami do drukarek
    pojawia sie po prostu drozsze zamienniki
    Marx

  • 17. Data: 2009-06-26 07:25:49
    Od: XX YY <j...@u...at>

    > To zalezy od tego jak odbiornik czyli aparat jest zaprojektowany.
    > Zazwyczaj nic zlego.

    no wlasnie.
    moze akurat panasonic jest takim odbiornikiem.?
    jesli opor wewnetrzny zrdla bedzie za maly , plyta bedzie chyba
    zasilana nieco wiekszym pradem , byc moze cos tam nie wytrzymuje i sie
    przepala ?

  • 18. Data: 2009-06-26 07:51:47
    Od: "k...@o...pl" <k...@o...pl>

    On 26 Cze, 09:25, XX YY <j...@u...at> wrote:

    > moze akurat panasonic jest takim odbiornikiem.?
    > jesli opor wewnetrzny zrdla bedzie za maly , plyta bedzie chyba
    > zasilana nieco wiekszym pradem , byc moze cos tam nie wytrzymuje i sie
    > przepala ?
    Ludzie! Nie piszcie takich bzdur bo się tego nie da czytać.
    Jak się ktoś nie zna na "prądzie" to lepiej niech nie zabiera głosu bo
    się zbłaźni!

  • 19. Data: 2009-06-26 07:59:35
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 26 Jun., 09:51, "k...@o...pl" <k...@o...pl> wrote:

    > Ludzie! Nie piszcie takich bzdur bo się tego nie da czytać.
    > Jak się ktoś nie zna na "prądzie" to lepiej niech nie zabiera głosu bo
    > się zbłaźni!

    tak swiatly czlowiek szczegolnie w pradzie a nie zna znaku "?"

    to jest znak zapytania.

    mowia ze nie ma glupich pytan , jedynie bywaja glupie odpowiedzi.

    Twoj post jest ewidentnym przykladem glupiej odpowiedzi.

    Sadzisz , ze jak ktos podpisujacy sie adresem mailowym ....@o...pl
    napisze , ze sie nie da czytac wie lepiej i natychmiast mu pozostali
    to uwierza ?

    Ja bym powiedzial inaczej . komus kto sie podpisuje cos tam malpa
    o2.pl z zasady sie nie wierzy.

    Jesli bateria nie stanowi niebezpieczentwa dla aparatu to mozesz to
    uzasadnic .

  • 20. Data: 2009-06-26 10:41:47
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "XX YY" <j...@u...at> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    > Ja bym powiedzial inaczej . komus kto sie podpisuje cos tam malpa
    > o2.pl z zasady sie nie wierzy.

    a kto się takim podpisuje znawco znaku ?

    JD