  • 11. Data: 2009-07-07 16:28:55
    Temat: Re: Panasonic DMC-TZ7 vs Canon SX200 is
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał
    > rozdzielczości),

    > Włąśnie co do tej niewielkości różnic mam wątpliwości. Przy dążeniu do
    > maksymalizacji ilości pikseli na matrycy powierzchnia zajmowana pzrez
    > doprowadzenia może stanowić znaczący procent powierzchni całkowitej. Efekt
    > może być taki, ze zastąpienie jednego piksela dwoma powoduje, ze każdy z
    > nich musi mieć powierzchnię np. 3x mniejszą.

    I tym samym dochodzimy do miejsca w który pojawiają się przetworniki
    "back-illuminated", np. EXMOR-R i będący w fazie plotek (a może i nie)
    Live-MOS 1/1.3" Panasonica.

    adam

  • 12. Data: 2009-07-09 13:35:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mariuszmo" <k...@n...spamowi.pl> napisał w wiadomości
    > tak więc canona zdyskwalifikowałem, to ma być sprzęt zupełnie
    > amatorski a brak możliwości użycia zoomu podczas kręcenia filmów
    > to dla mnie poważna wada.

    Wada istotnie powazna, ale zwracam uwage ze wiekszosc fotoaparatow
    tak ma.
    Widac dla innych sa prawdziwe kamery :-)

    Ceneo podaje dla TZ7 cene od 1400zl.

    > Z tego co widzę przynajmniej w kategoriach, które dla mnie są
    > istotne firmy z tradycją typowo fotograficzną jak CANON i OLYMPUS
    > odpadają a mocne strony pokazują dość młodi konkurenci w branży
    > foto.

    To niestety trzeba pomacac, zrobic troche zdjec, obejrzec na
    spokojnie, porownac z innymi - zeby sie nie okazalo ze oprocz
    plusow dodatnich jest tez sporo plusow ujemnych.

    J.