  • 31. Data: 2017-07-12 16:33:54
    Temat: Re: Paliwa w góre ? od kiedy?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Wstawiasz teksty pod glupia publike to i poklask bedziesz mial wiekszy. Ale
    na poklasku sie skonczy po silni w pysku sa slabi na boisku. Nawet argument
    ze jak zmowa kozojebcow podnosi ceny ropy i wszyscy musimy za wszysko wiecej
    placic bo nie mamy na to wplywu okaze sie slabszy od tego ze jak jest tanie
    paliwo to mozna dorzucic jakis drobny podatek zeby jezdzic lepszymi drogami,
    nie naprawiac ciagle zawieszen i spalic troche mniej paliwa.
    ---
    Drogi dla obywateli to podstawa. Bez nich nie widzę potrzeby istnienia
    państwa. Płacimy około 50% podatków, czyli jakieś 50x więcej niż jest do
    zaakceptowania dla dobra wspólnego.

  • 32. Data: 2017-07-12 16:37:45
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Nie bylem za podatkami i nie bronilem podwyzki. Stwierdzilem ze nie jestem z niej
    zadowolony ale ja akceptuje. I nie manipuluj chuju osrany lordzie z rodu
    szambonurkow.

    Pewnie jak ci ktoś w ryj nasra to też zaakceptujesz, chociaż nie
    będziesz zadowolony. Logika godna debila :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 33. Data: 2017-07-12 16:38:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Nie bylem za podatkami i nie bronilem podwyzki. Stwierdzilem ze nie jestem z
    niej zadowolony ale ja akceptuje. ...
    ---
    Po co komu twoja akceptacja ?

  • 34. Data: 2017-07-12 16:44:48
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No i zamiast na niedziele do Szklarskiej, to wyskocze na tydzien do
    > Insbrucku.
    > Tylko tym razem zamiast zatankowac przed wyjazdem, to poczekam do
    > Czech, skoro tam paliwo tansze :-)

    To Ty taki zgniły patriota jesteś?? ;-)

    > Albo sobie wyskocze na weekend ... samolotem :-)

    Obiecaj przynajmniej że LOTem a nie Reiynarem...

    A'propos, czy LOT na rejsach europejskich traktuje jakoś narty w specjalny
    sposób czy liczy ostro kasę za drugi bagaż i mają resztę "gdzieś"?

  • 35. Data: 2017-07-12 16:59:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-07-2017 o 16:30, J.F. pisze:

    > No i zamiast na niedziele do Szklarskiej, to wyskocze na tydzien do
    > Insbrucku.
    > Tylko tym razem zamiast zatankowac przed wyjazdem, to poczekam do Czech,
    > skoro tam paliwo tansze :-)

    A kto tak powiedział?
    Bo oprócz Włoch to na całej trasie najdroższe paliwo było właśnie w
    Czechach.
    W Austrii widziałem po 1,05 Eur, w Niemczech po 1,08.
    A w Czechach w okolicach 30 koron.
    Diesel.

  • 36. Data: 2017-07-12 17:07:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

> [...]
    > rodu szambonurkow.

    Pewnie jak ci ktoś w ryj nasra to też zaakceptujesz, chociaż nie
    będziesz zadowolony. Logika godna debila :)
    To tak jak pracowałem kiedyś w jednej dupnej firmie w której funkcjonowały
    akceptacje. Kierownicy akceptowali wnioski o każdą pierdołę. G... wiedzieli
    o tym o co się wnioskuje, ale akceptowali. Tak się zdarzyło, że przyszło do
    podpisywania kolejnej umowy. I tak się złożyło, że odkryłem rażącą
    dyskryminację płacową polegającą na tym, że początkujący pracownik miał
    dostać 4 klocki więcej ode mnie. Więc się zgłosiłem po stosowną podwyżkę. Że
    podwyżki nie dostałem to odmówiłem podpisania umowy na co jakiś dyrektor do
    mnie, że akceptuje moje odejście. Na ...j mi jego akceptacja ?! :-)

  • 37. Data: 2017-07-12 17:07:46
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-12 o 16:44, Pszemol pisze:
    [...]
    > To Ty taki zgniły patriota jesteś?? ;-)

    Źle interpretujesz patriotyzm :D

    Nalezy omijać szerokim łukiem drogie paliwo na stacjach benzynowych i
    zaopatrywać się u konkurencji, tylko po to, żeby rodzime stacje obniżyły
    cenę paliwa, żeby ludziom było lżej w ich kraju.

    Zatem dbanie o całe społeczeństwo jest patriotyzmem a godzenie się na
    drenaż kieszeni z widzimisię jakiegoś decydenta nim nie jest :)

    Przyzwolenie na wysoką cenę jest przyklaskiem podwyżek co oczywiście
    rządzący uznaje za dobrą monetę i podwyższa ceny innych produktów
    wiedzione dobrym doświadczeniem z poprzedniej podwyżki :]

    Inna sprawa, że wysysając paliwo z czeskich stacji, pozbawiamy ich tego
    paliwa i muszą kupować więcej, niszcząc sobie bardziej drogi dostawami
    :D...a u nas ciągle będzie sobie w zbiorniku i nie potrzeba kupować go
    od ruskich czy innych arabów :]

    Inaczej pisząc, przyczyniamy się patriotycznie do wyniszczenia obcego
    mocarstwa za cenę niższą niż nasze paliwo :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 38. Data: 2017-07-12 17:17:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po to samo ciolku co twoj protest. Z tym ze nie protestujac wychodze na mniejszego
    idiote. Jak chcesz protestowac to sprzedaj samochod.

  • 39. Data: 2017-07-12 17:41:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Po to samo ciolku co twoj protest. Z tym ze nie protestujac wychodze na
    mniejszego idiote. Jak chcesz protestowac to sprzedaj samochod.
    ---
    Na twoim miejscu obawiałbym się, że Ciebie wezmą za idiotę a nie mnie

  • 40. Data: 2017-07-12 17:47:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    nie chcesz wyjsc na idiote to napisz co zrobiles zeby podwyzki nie bylo.