  • 21. Data: 2017-07-12 13:40:48
    Temat: Re: Paliwa w góre ? od kiedy?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Dawaj haslo gdzie i kiedy przyjechac z opona. Tylko zeby tam ktos z bardzo
    niezadowolonych byl i palil opony. Jako umiarkowanie niezadowolony nie podpale swojej
    dokad nie beda sie palily takich jak Ty.

    Kub bukiet białych róż nienawiści, zaopatrz się w czarny parasol i
    wypierdalaj pod sejm z miniaturką kanistra napełnionego moczem :D Jak
    się takich nazbiera z 100tys osób to będzie widoczny protest. Skoro
    przestraszyli się czarnych parasolek kiedyś, może nalezy to powtórzyć.
    Akcję ogłosić na FB, Tłiterach i innych Snapczatach...:D

    --
    LordBluzg(R)

  • 22. Data: 2017-07-12 13:48:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A dlaczego ja mam byc w pierwszym szeregu skoro jestem umiarkowanie niezadowolony.
    Znowu silny w pysku i slaby na boisku jestes.

  • 23. Data: 2017-07-12 14:09:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > A dlaczego ja mam byc w pierwszym szeregu skoro jestem umiarkowanie niezadowolony.
    Znowu silny w pysku i slaby na boisku jestes.

    Możesz być drugi. Dotąd byłeś za podatkiem i broniłeś podwyżek a widzę
    że ci się odmieniło. Mnie tylko zastanawia indoktrynacja takich osób,
    które najczęściej myślą tylko o sobie i nie widzą jak się nimi
    manipuluje. Obojętnie jaki rząd będzie i jak się nazywać będzie partia,
    podwyżkom podatków należy mówić NIE i zmuszać ich do takich uregulowań
    gospodarki, żeby nie wyciagać pieniędzy (haraczu) od społeczeństwa. To
    jest podstawą demokracji.

    --
    LordBluzg(R)

  • 24. Data: 2017-07-12 14:13:51
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-07-12 o 05:00, Budzik pisze:

    > Kilka procent?
    > Ostatnio tankowałem LPG po 1,55...
    > 25gr wiecej to bedzie 15% podwyżki...
    > A nie wiem czy wiesz, te 25gr to podwyzka w pierwszym roku.
    > Potem bedzie sukcesywnie wiecej.

    A ile teraz wynosi podatek drogowy?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 25. Data: 2017-07-12 14:41:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Daj jakis przyklad jak protestowales kiedy paliwa byly prawie po
    >szesc zlotych za litr.
    >Wtedy tez argument o drogim zarciu miales i darles ryja przeciwkom
    >kacapom i kozojebcom?

    Ale wtedy ropa byla droga, a akcyza w niej relatywnie tania.
    No i zlotowka miala wieksza wartosc.

    Teraz rzad (pardon, Sejm) oplate dodatkowa wsadzi, ropa podrozeje, a
    usunac nie bedzie juz komu.

    >Uwazam ze ceny ropy utrzymaja sie na obecnym poziomie bardzo dlugo.

    Ja tam taki pewny nie jestem. Pamietasz jak poszybowalo poprzednio ?
    Duzo czasu to zajelo ?
    To i teraz moze poszybowac.

    >Jak by na zawsze paliwo mialo zostac na poziomie 4,75
    >to nikt krzywdy mial nie bedzie a za 5 lat bedziemy mieli drogi na
    >przyzwoitym poziomie
    >i sporo osob ktore beda mialy prace przy remoncie i budowy drog
    >gminnych czy jak tam oni je nazywaja.

    Naiwnosc twoja jest tak wielka, ze az szyja boli :-)

    Obecnie w cenie litra benzyny za powiedzmy 4.30 mamy:
    1.540 akcyzy
    0.12941 oplaty paliwowej
    0.804 VAT - podnoszonego przez dwie poprzednie oplaty.

    Razem 2.47 zl podatkow.
    I mylisz, ze jak rzad dolozy kolejne 25gr, to sie drogi polepsza ?
    Wystarczy mniej krasc i wiecej z tych podatkow przeznaczyc na drogi.

    J.

  • 26. Data: 2017-07-12 15:34:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Nie darlem ryja. Jezdze tak malo ze dla mnie paliwo moze kosztowac
    >dyche za litr.

    Dla ciebie moze moze.

    Dla mnie np ... calodniowy karnet narciarski ~80 zl.
    Ale 250km w dwie strony to 20l paliwa i 200zl.

    I w efekcie nie pojade, zbankrutuja wlasciciele wyciagow, obsluga
    pojdzie na bezrobocie, drobna gastronomia pojdzie na bezrobocie,
    gornicy pojda na bezrobocie - bo pradu taki osrodek troche wymaga.

    A przy drogach nikt ich nie zatrudni, bo pieniedzy na drogi nie
    bedzie, skoro paliwa nie kupie :-P

    J.

  • 27. Data: 2017-07-12 16:12:44
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > gornicy pojda na bezrobocie - bo pradu taki osrodek troche wymaga.
    >
    > A przy drogach nikt ich nie zatrudni, bo pieniedzy na drogi nie

    Do Insbrucka masz dalej niż 250km ;-)

  • 28. Data: 2017-07-12 16:23:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie bylem za podatkami i nie bronilem podwyzki. Stwierdzilem ze nie jestem z niej
    zadowolony ale ja akceptuje. I nie manipuluj chuju osrany lordzie z rodu
    szambonurkow.

  • 29. Data: 2017-07-12 16:30:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Do Insbrucka masz dalej niż 250km ;-)

    No i zamiast na niedziele do Szklarskiej, to wyskocze na tydzien do
    Insbrucku.
    Tylko tym razem zamiast zatankowac przed wyjazdem, to poczekam do
    Czech, skoro tam paliwo tansze :-)

    Albo sobie wyskocze na weekend ... samolotem :-)

    J.

  • 30. Data: 2017-07-12 16:31:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Daj jakis przyklad jak protestowales kiedy paliwa byly prawie po szesc
    zlotych za litr. Wtedy tez argument o drogim zarciu miales i darles ryja
    przeciwkom kacapom i kozojebcom? Jak paliwo bylo drogie to przemyt i
    oszukiwanie na podatkach byly na ogromna skale. Uwazam ze ceny ropy
    utrzymaja sie na obecnym poziomie bardzo dlugo. Jak by na zawsze paliwo
[...]
    ---
    Nie wystarczy 23% VAT i dochodowy ?