  • 41. Data: 2017-07-12 17:59:38
    Temat: Re: Paliwa w góre ? od kiedy?
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-11 o 11:14, gebr pisze:
    > duzo slychac o podniesieniu cen paliwa, kiedy maja isc ceny w gore?

    Nie uchwalą tego. Rozejdzie się tak jak rozeszła się Ustawa
    metropolitalna dla Warszawy. To taki próbny balon, czy już mozna
    dowalać, czy jeszcze nie...
    T.

  • 42. Data: 2017-07-12 18:18:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    nie chcesz wyjsc na idiote to napisz co zrobiles zeby podwyzki nie bylo.
    ---
    Ja nie mam problemu z wychodzeniem na idiotę, ale twoje akceptuję

  • 43. Data: 2017-07-12 18:22:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    T. <k...@i...pl> wrote:

    > Nie uchwalą tego. Rozejdzie się tak jak rozeszła się Ustawa
    > metropolitalna dla Warszawy. To taki próbny balon, czy już mozna
    > dowalać, czy jeszcze nie...

    http://wyborcza.pl/7,155287,22080566,podwyzka-paliw-
    to-sposob-na-latanie-dziur-w-budzecie-a-nie.html?dis
    ableRedirects=true

  • 44. Data: 2017-07-12 18:33:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To widac ze nie masz problemu z wychodzeniem na idiote. Opanowales to do perfekcji.
    Spokojne bez egzaminu przyjma cie na szkolenie na debila.

  • 46. Data: 2017-07-12 19:28:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wystarczy mniej krasc i wiecej z tych podatkow przeznaczyc na drogi.

    To chyba ktos tak nawet mowił...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 49. Data: 2017-07-12 19:28:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak sie zrobi po 6 to daj znac gdzie zrobisz protest to przyjade ze
    > stara opona.

    Wtedy juz bedzie za późno.
    Zreszta wtedy dowiesz sie (a moze wrecz sam powiesz) ze to tylko 3% wiec
    własciwie nie ma o co protestować.

    Zenku, podnoszą nam w niby swietnej sytuacji budzetowej cene LPG o 15% a ty
    sie cieszysz? Człowieku...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 47. Data: 2017-07-12 19:28:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > A ile teraz wynosi podatek drogowy?

    Pytasz bo nie umiesz znaleźc czy jest jakis inny sens tegoz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 48. Data: 2017-07-12 19:28:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > 2. Do prądu dojebać podatek. Bedziemy mogli rozbudować układy zasilania
    > pod nowy, pierwszy milion samochodĂłw elektrycznych, przecieĹź to
    > megaekologia.

    Nie chce cie martwic ale tu juz tez sie Zenek zgodził, ze powinno być
    drozej bo jest tanio *w chuj*... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 50. Data: 2017-07-12 19:28:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie darlem ryja. Jezdze tak malo ze dla mnie paliwo moze kosztowac
    > dyche za litr.

    2 posty wyzej napisales ze przy 6,3 bedziesz protestował.
    Pomijam tradycyjne spojrzenie wokół własnego...

    Rozbawił mnie dzis jeden poseł - powiedział ze mamy jedna z najtanszych
    benzyn w europie...
    Zapomniał dodac ze również jedna z najmniejszych sił nabywczych...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją