  • 41. Data: 2012-01-30 21:40:02
    Temat: Re: Padł mi akumulator ...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 18:50:10 +0100, szufla napisał(a):

    > Jak bedzie jezdzil to bedzie doladowany, tylko to kompletnie nie ma sensu.

    No nie ma, nie ma. W sumie po co miec rezerwę na bardzo duże mrozy.

    --
    ___________ (R)

  • 42. Data: 2012-01-30 21:40:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 30 Jan 2012 19:31:11 GMT, to napisał(a):

    > Ale po cholerę? Większy jest droższy i cięższy.

    I daje większą szansę odpalenia w mrozy oraz dojechania do celu w razie
    awarii.

    --
    ___________ (R)

  • 43. Data: 2012-01-30 21:41:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 30 Jan 2012 19:31:46 GMT, to napisał(a):

    > Ale po co?

    Żeby w wielkie mrozy odpalić auto.

    --
    ___________ (R)

  • 44. Data: 2012-01-30 21:43:24
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Dobry pomysł, a jesli ghcesz bajędy o niedoładowaniu opowiadac, to wracaj
    > do podstawówki na fizyke.

    Wloz se taki:
    http://img844.imageshack.us/img844/3738/akuf.jpg
    "bajedzie" z podstawowki

    sz.

  • 45. Data: 2012-01-30 21:44:00
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-30 20:32, Arbiter pisze:

    > * chodzi o ten serwis na ursynowie przy Geancie

    Realu :)

    > nieopodal Roentgena i
    > Puławskiej - nie pamiętam czy to Norauto czy Feuvert

    Feuvert. Norauto jest koło Auchana przy Geodetów.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 46. Data: 2012-01-30 21:48:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-30 21:44, Grejon pisze:

    > Realu :)

    > Feuvert. Norauto jest koło Auchana przy Geodetów.

    Wszystko się zgadza (jeżeli mowa o południu DC ;) )

  • 47. Data: 2012-01-30 21:54:04
    Od: kapec <k...@o...pl>

    A ja polecam Sakura. To brand Inter Teamu. Koledzy jezdza juz po 3-4
    lata i dzialaja bez zarzutu. Kolega, ktory handluje akumulatorami tez
    polecal, mowi, ze reklamacji w porownaniu z innymi naprawde niewiele,
    wszystkie zaakceptowane bez stekania. Kupowalem jesienia 70Ah,
    kosztowal cos niecale 300zl.

  • 48. Data: 2012-01-30 21:54:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    > Bez kryptoreklamy. U mnie w jednym z samochodów nadal orginalny
    > akumulator - 10lat eksploatacji :-)

    W Lanosie oryginalny Delkor czy jak mu tak też jakoś tyle wytrzymał.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 49. Data: 2012-01-30 21:58:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 30-01-2012 o 21:03:26 to <t...@i...pl> napisał(a):

    > begin Tomasz Gorbaczuk

    > Fajne mity z czasów PRL-u...

    Czas grzania świec żarowych przy -15 może wynosić 45s (60 - 80A * 45s)
    potem rozrusznik (kilka "strzałów" jeśli silnik jest po dziadku z Niemiec
    co to tylko do kościoła w niedzielę ...) i kilka, kilkanaście nadmiarowych
    Ah może okazać się bezcenne. Co prawda Tico to nie ten kaliber, ale u mnie
    przy -18 regularnie "zamarzał" (silnik nie kręcił) - jakbym miał wtedy
    większy aku to pewnie by się udało przełamać dodatkowy opór :-)

    Pzdr
    TG

  • 50. Data: 2012-01-30 21:58:27
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    > Bo?

    Bo się nagle okaże że jest permanentnie niedoładowany...

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody