  • 51. Data: 2012-01-30 22:00:50
    Temat: Re: Padł mi akumulator ...
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 30-01-2012 o 21:58:27 Mlody .pl> <mlody@h> napisał(a):

    > U?ytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Bo sie nagle oka?e ?e jest permanentnie niedo?adowany...

    No i się zaczyna ...

  • 52. Data: 2012-01-30 22:01:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-30 21:58, Mlody pisze:
    > Użytkownik "Grejon"<g...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Bo się nagle okaże że jest permanentnie niedoładowany...

    Tylko na to czekałem :)

  • 53. Data: 2012-01-30 22:03:40
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    wiadomości news:c1.01.3TcLL9$0qR@mike.oldfield.org.pl...
    > Dobry pomysł, a jesli ghcesz bajędy o niedoładowaniu opowiadac, to wracaj
    > do podstawówki na fizyke.

    Zależy ile kto jeździ i ile prądu mu samochód produkuje.
    Swego czasu miałem w Vento Vartę 100Ah zamiast 64Ah, i jak samochód jeździł
    40 km dziennie - 2x20km to niestety ale długo nie pożył i kilka razy
    wyciągąłem go i "aerometr był czerwony", jak padł całkiem wsadziłem taki jak
    Hans na kalkulatorze wyliczł i mimo iż był marki "Gigawatt" sprawował się w
    tych samych warunkach pięknie nawet przy silniejszych mrozach.

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody

  • 54. Data: 2012-01-30 22:04:15
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    >No i się zaczyna ...

    HAHAHAHAHA !

    sz.

  • 55. Data: 2012-01-30 22:06:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mlody,

    > Bo się nagle okaże że jest permanentnie niedoładowany...

    Przestań! To nie jest już śmieszne.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 56. Data: 2012-01-30 22:06:31
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mlody <mlody@h(tutaj 0).pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Bo się nagle okaże że jest permanentnie niedoładowany...

    Oni nie piszą o 126p z prądnicą. Piszą o samochodzie.

  • 57. Data: 2012-01-30 22:07:51
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> napisał(a):

    > Dnia 30-01-2012 o 21:58:27 Mlody .pl> <mlody@h> napisa=C5=82(a):

    > =B6ci
    > ocowaniu. A jak si=C3=AA nie

    > any...
    > >

    > No i si=C4=99 zaczyna ...

    i dobrze bo nudno było

  • 58. Data: 2012-01-30 22:09:48
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]

    > Hans na kalkulatorze wyliczł i mimo iż był marki "Gigawatt" sprawował się w
    > tych samych warunkach pięknie nawet przy silniejszych mrozach.

    Jeżdżę nie codziennie 2,5 kilometra tam i tyle samo nazad. I mam doładowany.
    Wychodzi że kto mniej jeździ ma lepiej doładowany akumulator.

  • 59. Data: 2012-01-30 22:12:02
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kapec <k...@o...pl> napisał(a):

    Kolega, ktory handluje akumulatorami tez
    > polecal, .
    Dobre.

  • 60. Data: 2012-01-30 22:12:54
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jeżeli ci się uda, to kup aku marki DELCOR lub PUMA (puma to też delcor).
    > Absolutnie, całkowice bezobsługowy i długowieczny tak, że nie znam żadnego
    > innego porównywalnego.
    > Jeżeli nie chcesz tego auta mieć zbyt długo - kup cokolwiek.
    > Mój delcor ma już 10 lat i ma się całkowicie dobrze - siedzi w aucie od
    > nowości. Wygląda na to że jeszcze drugie tyle pociągnie :)

    Panowie , naprawde dobre akumulatory to MOLL.

    sz.