  • 61. Data: 2011-12-18 01:17:32
    Temat: Re: PT100 - a jednak jest to możliwe
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-12-16 22:01, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Wbrew pozorom, nie jest ona konieczna. A sposób jest bardzo prosty :-)

    Ciekaw jestem jak wygląda taki wzorzec skonstruowany w kuchni.
    K.

  • 62. Data: 2011-12-18 12:41:26
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wrocDOTpl>

    W dniu 2011-12-18 01:27, Waldemar Krzok pisze:

    > Mam toto we wzmacniaczu sygnałów fizjologicznych i specjalnie daliśmy duże
    > wzmocnienie na początek. W sumie mamy mierzone 145dB CMRR na kanał, czyli
    > jest nieźle,

    Więcej niż nieźle. Czapki z głów :-)

    Paweł

  • 63. Data: 2011-12-18 13:17:36
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Paweł Pawłowicz wrote:

    > Więcej niż nieźle. Czapki z głów :-)

    Też tak uważam. Zresztą student dostał za to bdb. Mieliśmy pomoc w layoucie
    faceta, który od lat siedzi w analogówce i robi wszystko analogowo. Różnica
    była straszna. Na początek zrobiliśmy międzymordzie na płytce uniwersalnej,
    mieliśmy < 100dB. Potem poprawiliśmy conieco długości drutów i poprawiło się
    na jakieś 115. Założenie projektu było min. 130dB, przy fmax = 30Hz.

    Waldek