  • 1. Data: 2011-12-13 18:31:52
    Temat: wybór laptopa
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    jak jest jakaś lepsza grupa do tego typu pytania to sorry ale nie znalazłem.
    Szukam dla siebie laptopa i potrzebuję w tym pomocy, a moje wymagania to:
    - ma być mobilny, przy czym dla mnie oznacza to że nie jest bardzo ciężki,
    ma matrycę max 14" i wbudowany (nie wystający poza obudowę) modem HSDPA.
    Czas pracy na baterii nie jest aż tak istotny - zwykle i tak do dłuższej
    pracy podłączam do zasilacza bo nie wiem czy w następnym miejscu będę miał
    dostęp do gniazdka, albo czy będzie mi się chciało wyciągać zasilacz na 5
    minut...
    - może być netbook (dla mnie oznacza to cenę do 2000zł)
    - jeśli notebook (dla mnie oznacza to cenę do 4000zł) to z w miarę dobrą
    kartę graficzną (jak na laptopa)
    - fajnie jakby miał odporną na kurz obudowę (ale nie koniecznie)

    Jakby co to w tej chwili mam netbooka 10" i do pracy (serwis systemów
    alarmowych) jest idealny, a po pracy (tworzenie ofert, schematów) troszkę za
    mały. Latem do pracy jeżdżę z laptopem w plecaku więc nie może być za ciężki
    :), a przy uruchamianiu systemu na budowie czasem jest sporo kurzu więc
    fajnie jakby się klawiatura przez to nie psuła (w swoim wymieniłem raz w
    ciągu 3 lat więc źle nie jest, ale czasem mogą się trafić gorsze warunki)

    Łukasz

  • 2. Data: 2011-12-13 22:07:21
    Temat: Re: wybór laptopa
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Lukasz pisze tak:

    > jak jest jakaś lepsza grupa do tego typu pytania to sorry ale nie
    > znalazłem.

    tam się z tego doktoryzują

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2011-12-14 05:56:35
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > tam się z tego doktoryzują

    no tak, że też nie pomyślałem, przeszukałem pod kątem *komp* i znalazło
    tylko pl.gry*

    Łukasz