  • 1. Data: 2011-12-13 12:49:20
    Temat: gdzie to sprzedają ?
    Od: gary <g...@c...pl>

    Ratunku !!!!
    Splitery do sieci ethernet potrzebne na gwałt. (kilkaset sztuk)

    Miałem upatrzone rozdzielacze do LAN w dwóch wersjach
    - w wersji do zamontowania w patchpanelach
    http://www.meditronik.com.pl/doc/mini/hub-uad-adap-2
    =bloc=rj45.jpg
    (nie robi się bałagan w szafie)

    - w wersji z ogonkiem do włączenia w ścianę
    http://www.meditronik.com.pl/doc/mini/hub-uad-adap-2
    .jpg

    oraz do przesłania przez cat5 ethernetu i telefonu
    http://www.meditronik.com.pl/doc/komp/hubadaptel.pdf
    (to nie to samo co wyżej)

    Dostawca całości gratów dostarczył w ostatniej chwili "złodziejki" chyba
    do ISDNu a Meditronik który dostarczał to kiedyś w 1 dzień twierdzi, że
    już tym nie handluje.

    Ktokolwiek widział ktokolwiek wie proszony o informację.
    Zwłaszcza ten spliter ethernetowo-telefoniczny

    Heeeeeeelp !!!!!
    (terminy zawalone)

  • 2. Data: 2011-12-13 17:17:33
    Temat: Re: gdzie to sprzedają ?
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    gary wrote:
    > Ratunku !!!!
    (ciap)
    > Ktokolwiek widział ktokolwiek wie proszony o informację.
    > Zwłaszcza ten spliter ethernetowo-telefoniczny

    Dołozyć panel telefoniczny w szafie, dopstrykać odpowiednie połaczenia :-)

    --
    Włodek

  • 3. Data: 2011-12-13 18:50:30
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-12-13 13:49, gary pisze:
> [...]
    > (to nie to samo co wyżej)
    > Ktokolwiek widział ktokolwiek wie proszony o informację.
    > Zwłaszcza ten spliter ethernetowo-telefoniczny
    http://www.morele.net/rozdzielacz-spliter-rj-45-na-2
    xrj-45-127603-356820/
    Są dostępne w AB.S.A (index AKEQP000300) choć tylko jakieś 30szt na
    stanie na dziś. Te same są (trochę taniej) w ABCdata (kod C7011048), i
    mają akurat ich dostawę

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2011-12-14 07:00:49
    Od: gary <g...@c...pl>

    W dniu 2011-12-13 18:17, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > (ciap)
    >>
    > Dołozyć panel telefoniczny w szafie, dopstrykać odpowiednie połaczenia :-)

    20 szaf krosowych, w każdej od kilku do kilkudziesięciu takich połączeń
    które w dowolnym momencie mogą być zamienione z powrotem na ethernet.
    No i czas.

    Odpada

  • 5. Data: 2011-12-14 08:20:03
    Od: gary <g...@c...pl>

    W dniu 2011-12-13 19:50, BartekK pisze:

> [...]
    > Są dostępne w AB.S.A (index AKEQP000300) choć tylko jakieś 30szt na
    > stanie na dziś. Te same są (trochę taniej) w ABCdata (kod C7011048), i

    Znalazłem coś, ale bez "ogonka" i możliwości wystawienia faktury.
    Wersja "płaska" do patchpaneli będzie w Meditroniku najwcześniej w lutym
    jak statek przypłynie :)

    http://allegro.pl/rozdzielacz-lan-splitter-lan-pc-te
    lefon-i1977721838.html

    http://allegro.pl/rozdzielacz-lan-splitter-2-kompute