  • 11. Data: 2010-04-15 11:29:46
    Temat: Re: PLAY vs. ORANGE
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:15:42 +0200, zenzen napisał(a):

    > po co mam myslec? Mamtanio w PLAYu i dzwonię wszędzie. Moje rachunki
    > spadły o 50% co najmniej, a kożystam z zasięgu PLUSA i wszystko gra

    Myślę, że spokojnie wysokość rachunków może spaść o 90%, biorąc pod uwagę
    realne problemy z zasięgiem tam, gdzie sygnał macierzysty jest słaby, ale
    na tyle silny, że telefon kurczowo trzyma się Play -- może się okazać, że
    nigdzie nie da się dodzwonić [*].
    I to jest najlepszy sposób na to jak komuś za dużo przychodzi płacić za
    korzystanie z telefonu ;-)

    [*] żeby nie było, że bajeruję: jak biorę mojego Pleja na spacer z psem
    na obrzeża Wrocławia to jest dramat. Mam 1-2 kreseczki zasięgu, ale próba
    ręcznego przelogowania się na Plusa kończy się porażką.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 12. Data: 2010-04-15 11:37:04
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 15-04-2010 o 13:57:08 Konsultant z Ery <k...@g...pl>
    napisał(a):

    > 2. Jak będziesz w Play nikt nie będzie chciał do Ciebie dzwonić bo
    > każdy ma drożej, ale to akurat może być tez na +

    Że jeszcze takie fajne rzeczy się powtarza.
    To niezłego psikusa ktoś może zrobić kolegom, kiedy przeniesie numer i w
    podstawówce nic nie rozpowie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 13. Data: 2010-04-15 11:38:15
    Od: "zenzen" <z...@w...pl>

    > [*] żeby nie było, że bajeruję: jak biorę mojego Pleja na spacer z psem
    > na obrzeża Wrocławia to jest dramat. Mam 1-2 kreseczki zasięgu, ale próba
    > ręcznego przelogowania się na Plusa kończy się porażką.

    W DC miałem problemy na PLAY po przełączniu na PLusa już NIGDY nie (2 lata)

    jk

  • 14. Data: 2010-04-15 14:23:26
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 15 Kwi, 13:29, olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > na obrzeża Wrocławia to jest dramat. Mam 1-2 kreseczki zasięgu, ale próba
    > ręcznego przelogowania się na Plusa kończy się porażką.

    U mnie zupełnie inne doświadczenia z Play.
    Ja mam na stałe zalogowanego Playa do Plusa i zasięg jest jak ta lala
    we Wrocławiu i poza miastem. Nawet przejeżdżając przez lasy wołowskie
    miałem zasięg a na firmowych Orange ani jednej.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 15. Data: 2010-04-15 14:38:53
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > [*] żeby nie było, że bajeruję: jak biorę mojego Pleja na spacer z psem
    > na obrzeża Wrocławia to jest dramat. Mam 1-2 kreseczki zasięgu, ale próba
    > ręcznego przelogowania się na Plusa kończy się porażką.

    może zmieć telefon, co to ma wspolnego z Play. Mają najwiekszy zasieg
    bo nie dosc że swoje nadajnki to jeszcze Plusa.
    Tych sciem o braku zasiegu Playa czasami się już nie da czytać.
    Proponuje każdemu kto sie waha kupic starter prepaida za 9zl i
    potestować przez tydzień a nie czytać te głupoty na forach i usenecie.

  • 16. Data: 2010-04-15 14:39:35
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > może zmieć telefon,
    miało być zmień :D

  • 17. Data: 2010-04-15 14:52:25
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 15-04-2010 o 14:06:41 z <z...@g...pl> napisał:

    > PS. 2. W sumie mi to wisi bo nie wysyłam ale SMSy nie są wymienne na
    > darmowe minuty. Bulisz po za abonamentem
    Bzdura, tylko w taryfach firmowych

    > i darmowe minuty nie przechodzą na kolejny miesiąc.
    zgadza się

    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 18. Data: 2010-04-15 15:32:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > na obrzeża Wrocławia to jest dramat. Mam 1-2 kreseczki zasięgu, ale próba
    > ręcznego przelogowania się na Plusa kończy się porażką.

    Teraz to głupoty wypisujesz. _Nigdy_ nie miałem problemów z zalogowaniem się do
    plusa. Mam ustawiony na auto i telefon sam się przełącza jak spada zasięg.

  • 19. Data: 2010-04-15 16:45:46
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 15-04-2010 16:52, jooseff pisze:

    > Bzdura, tylko w taryfach firmowych

    > zgadza się
    >

    > Pozdrawiam,
    > Joossef
    Są taryfy dla firm z pakietem złotówek więc wszystko schodzi z
    abonamentu. Wszystko zależy od tego co ktoś potrzebuje. Pozdrawiam Dan.

  • 20. Data: 2010-04-15 18:04:13
    Od: Flo <f...@g...pl>

    zenzen wrote:

    > będziesz miał szok płacenia mniej

    szybko z tego szoku zostanie wyprowadzony stosownymi zmianami

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com