  • 1. Data: 2010-10-01 06:29:45
    Temat: PACE PVR HD CZY PHILIPS PVR HD co wybrać ?
    Od: "P. Gawryjołek" <p...@g...pl>

    Jak w temacie. Nie zależy mi na dużej pojemności dysku a raczej na szybkości
    działania i możliwości segregowania kanałów.
    Instalacja antenowa 1 konwerter z jednym wyjściem kabla. Brak możliwości
    wymianay na twin.
    2 pytanie: Jak podłączyć jeszcze drugi dekoder SD?Proszę o podpowiedzi
    pozdrawiam Piotr G.

  • 2. Data: 2010-10-01 07:00:19
    Temat: Re: PACE PVR HD CZY PHILIPS PVR HD co wybra? ?
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-01 08:29, P. Gawryjo?ek pisze:
    > Jak w temacie. Nie zale?y mi na du?ej pojemno?ci dysku a raczej na szybko?ci
    > dzia?ania i mo?liwo?ci segregowania kana??w.

    Jesli zupełnie przypadkiem chcesz wybrać z ofrty cyfr+ a nie wiem bo
    jesteś tajemniczy ... to żedan nie pozwoli ci na segregowanie kanałów i
    żaden nie jest prawdziwie szybki - to cehca całkiem sporej grupy
    sprzętów tego typu

    > Instalacja antenowa 1 konwerter z jednym wyj?ciem kabla. Brak mo?liwo?ci
    > wymianay na twin.
    > 2 pytanie: Jak pod??czy? jeszcze drugi dekoder SD?Prosz? o podpowiedzi

    wymienić na twin to jedyne rozsądne wyjście, które pozwoli ogladać coś
    na dwóch tunerach bez dodatkowych ograniczeń

  • 3. Data: 2010-10-01 07:17:48
    Od: "P. Gawryjołek" <p...@g...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > wymienić na twin to jedyne rozsądne wyjście, które pozwoli ogladać coś na
    > dwóch tunerach bez dodatkowych ograniczeń

    Cyfrę mam od 6 lat obecnie korzystam z własnego dekodera SD skusili mnie
    trochę na HD więc skoro mam wybierać to coś chciałbym o tych dekoderach
    wiedzieć więcej niż na ich ofercie.

  • 4. Data: 2010-10-01 09:26:34
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-01 09:17, P. Gawryjo?ek pisze:
    > U?ytkownik "boxfish"<c...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Cyfr? mam od 6 lat obecnie korzystam z w?asnego dekodera SD skusili mnie
    > troch? na HD wi?c skoro mam wybiera? to co? chcia?bym o tych dekoderach
    > wiedzie? wi?cej ni? na ich ofercie.

    no to już wiesz że własnej listy kanałów nie sutawisz (na żadnym
    oferowanym przez cyfrę tunerku - o ile się nie mylę)

    polecam satkurier, jest forum cyfry+ i watki po kilkaset stron o obu
    tunerach

    ja mam pace i jestem zadowolony, co prawda uruchamia się dobre pół
    minuty ale za to funkcjonalność jak dla mnie bardzo dobra chociaż nie
    doskonała

  • 5. Data: 2010-10-01 10:44:19
    Od: "P. Gawryjołek" <p...@g...pl>

  • 6. Data: 2010-10-02 13:25:06
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    P. Gawryjołek <p...@g...pl> napisał(a):

    Po kolei:
    Jeśli chcesz mieć dekoder HD z nagrywarką i chciałbyś nagrywać dowolny program
    jednocześnie z oglądaniem innego dowolnego programu to trzeba podłączyć
    podwójny konwerter.
    Jeśli do tego chcesz oglądać jednocześnie coś na dekoderze SD to potrzebujesz
    jeszcze jeden kabelek - wtedy instaluje się konwerter Quad - poczwórny - jedno
    wyjście zostaje na zapas.
    Jeśli problem wymiany konwertera polega na braku możliwości przeciągnięcia
    dodatkowego kabla to jest rozwiązanie, pozwalające konwerter Twin połączyć
    jednym kablem z dwoma tunerami na dole:
    http://www.hollex.pl/akcesoria/zwrotnice/1463-global
    -stacker-de-stacker-plus-
    60m
    lub podobne urządzenie.

    Co do różnic pomiędzy Philipsem PVR a Pace PVR - Philips ma menu i grafikę EPG
    identyczną, jak w najstarszych Mediasatach a Pace zmienioną, z inną
    kolorystyką, układem i mniejszą czcionką.
    Na dużych telewizorach HD wszystko pięknie widać, na małych albo kineskopowych
    informacje o programach są niezbyt czytelne.
    Po co Ci:
    >czy mogę sobie ustawić inną częstotliwość TP niż 10892 ?
    Te ustawienia służą do ściągania uaktualnień list kanałów.
    Można je zmienić w Menu 7 B ale nic to nie da, nic innego nie znajdziesz, bo
    te tunery nie skanują pasma tylko pobierają zredagowaną przez Cyfrę+ "sztywną"
    listę z parametrami wszystkich dostępnych programów.

  • 7. Data: 2010-10-02 13:30:37
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ucięło link - trzeba dokleić te 60m albo kliknąć na skrót

    http://tinyurl.com/39jnqgy Wmak

  • 8. Data: 2010-10-03 18:16:44
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-10-02 15:30, Wmak pisze:
    > Ucięło link - trzeba dokleić te 60m albo kliknąć na skrót

> [...]

    Ciekawa sprawa, nie widziałem takiego urządzenia.
    Dzięki za interesującą informację, rzadko można
    tutaj dowiedzieć się czegoś ciekawego.

    --

    Tomy M.

  • 9. Data: 2010-10-04 05:07:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    boxfish wrote:

> [...]
    >
    > ja mam pace i jestem zadowolony, co prawda uruchamia się dobre pół
    > minuty ale za to funkcjonalność jak dla mnie bardzo dobra chociaż nie

    swoja droga to sie zastanawaim jak można wyprodukowac takie badziewie, i
    czemu tanie noname moga pracowac szybko. Zmiana kanałów to też jakiś koszmar
    w tych pudłach z cyfry.

  • 10. Data: 2010-10-04 13:10:15
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-04 07:07, Marek Dyjor pisze:

    > swoja droga to sie zastanawaim jak można wyprodukowac takie badziewie, i
    > czemu tanie noname moga pracowac szybko. Zmiana kanałów to też jakiś
    > koszmar w tych pudłach z cyfry.

    też się zastanawiam co powoduje że proste w gruncie rzeczy urządzenie
    tak wolno pracuje, wszystko wskazuje na soft, jest łatany, poprawiany a
    w zasadzie tworzony w odpowiedzi na utyskiwania userów co z praktyki
    wiadomo nie prowadzi do niczego dobrego - myślę że ejst nieprzemyślany i
    słaby.

    Sam tuner ze względu na możliwości mi odpowiada tym bardziej że trzeba
    by wydać sporo kasy za pudełko z podwójną głowicą sat, tunerem DVB-T i
    dyskiem. Tu mam za darmo :-)