    From: boxfish <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: PACE PVR HD CZY PHILIPS PVR HD co wybra? ?
    Date: Fri, 01 Oct 2010 11:26:34 +0200

    W dniu 2010-10-01 09:17, P. Gawryjo?ek pisze:
    > U?ytkownik "boxfish"<c...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Cyfr? mam od 6 lat obecnie korzystam z w?asnego dekodera SD skusili mnie
    > troch? na HD wi?c skoro mam wybiera? to co? chcia?bym o tych dekoderach
    > wiedzie? wi?cej ni? na ich ofercie.

    no to już wiesz że własnej listy kanałów nie sutawisz (na żadnym
    oferowanym przez cyfrę tunerku - o ile się nie mylę)

    polecam satkurier, jest forum cyfry+ i watki po kilkaset stron o obu
    tunerach

    ja mam pace i jestem zadowolony, co prawda uruchamia się dobre pół
    minuty ale za to funkcjonalność jak dla mnie bardzo dobra chociaż nie
    doskonała