  • 1. Data: 2010-09-30 18:11:34
    Temat: MUX 2/Raszyn/Warszawa - od zmiany nie da sie ogladac
    Od: pw <p...@g...com>

    Witam,
    Od zmiany nie da sie ogladac, co oni do cholery porobili? co za kretyni
    pracuja w tym emitelu ...

  • 2. Data: 2010-09-30 18:22:32
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    pw wrote:
    > Witam,
    > Od zmiany nie da sie ogladac, co oni do cholery porobili? co za
    > kretyni pracuja w tym emitelu ...

    ale w czym problem ?

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 3. Data: 2010-09-30 18:25:48
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Witam,
    > Od zmiany nie da sie ogladac, co oni do cholery porobili? co za kretyni
    > pracuja w tym emitelu ...

    antena poruszaj ,u mnie w Wilanowie z Raszyna K48 i K58 odbiera OK natomiast
    K53 z którego teraz leci TVN warszawa nie da sie ogladac.

    Arek.

  • 4. Data: 2010-09-30 18:37:52
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości

    > antena poruszaj ,u mnie w Wilanowie z Raszyna K48 i K58 odbiera OK
    > natomiast K53 z którego teraz leci TVN warszawa nie da sie ogladac.
    >
    > Arek.

    Na mokotowie (Gagarina) tvn warszawa mi praktycznie nie odbiera.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-09-30 19:26:10
    Od: pw <p...@g...com>

    On 09/30/2010 08:25 PM, Arek. wrote:

    > antena poruszaj ,u mnie w Wilanowie z Raszyna K48 i K58 odbiera OK natomiast

    przez kilka miesiecy dzialo, nie dziala dopiero od kilku dni, to napewno
    nie antena, tylko oni cos spieprzyli

  • 6. Data: 2010-09-30 19:40:56
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Na mokotowie (Gagarina) tvn warszawa mi praktycznie nie odbiera.

    TVN Warszawa nadawana jest tylko z PKiN ,Ci co mają anteny skierowane na
    Raszyn to kicha :(

    Arek.

  • 7. Data: 2010-09-30 20:47:36
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 30 Wrz, 21:40, "Arek." <a...@a...2a.pl> wrote:

    > TVN Warszawa nadawana jest tylko z PKiN ,Ci co mają anteny skierowane na
    > Raszyn to kicha :(
    >
    > Arek.

    Ja odbieram ze 100 km od Raszyna, na północ.
    Było miło do niedzieli, a teraz mała lipa. Poziom sygnału był
    "wysoki", a teraz ledwo "niski" na mux1 (TVP1, TVP2, TVP INFO). Może
    bebechy w antenie zamiękły od deszczyku?
    A może to wynika ze sposobu kodowania sygnału i ilości informacji
    potrzebnych do korekcji? Na Mux2 mam sygnał "wysoki", choć stopa
    błedów przed korekcją jest podobna jak na Mux1.

    Telewizor wykrywa 11 kanałów, (było 7), przy czym na czterech kolorowe
    paski i "piiiiiii".

    A przy okazji: zauważyliście, że komunikaty Emitela są jak enigma -
    zdawkowe, na odczepnego. Nie wiadomo, kiedy jakie kanały będzie można
    oglądać?

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 8. Data: 2010-09-30 20:53:22
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    pw <p...@g...com> napisał(a):

    > przez kilka miesiecy dzialo, nie dziala dopiero od kilku dni, to napewno
    > nie antena, tylko oni cos spieprzyli

    Wiadomo, co.
    Komplet trzech kanałów nadają z PKiN a z Raszyna tylko C48 z Testami 1 2 i Info.
    Antenę mam wycelowaną na Raszyn, PKiN zasłonięty własnym blokiem.
    Ani śladu sygnału na C48 i C53.
    Ciekawe, kiedy puszczą z Raszyna te kanały.

  • 9. Data: 2010-09-30 21:18:35
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    A przy okazji: zauważyliście, że komunikaty Emitela są jak enigma -
    zdawkowe, na odczepnego. Nie wiadomo, kiedy jakie kanały będzie można
    oglądać?

    jak nie wiadomo ? http://przelaczenie.eu/?s=muxy a tu
    http://przelaczenie.eu/?s=kiedyigdzie&woj=mazowiecki
    e&lok=s364r4n4r424o414m3l2l3s5g4f41648t4y3y3c2o3f5x4
    t5n4n5k5h5d4m5l5
    kiedy wchodzą

    Arek.

  • 10. Data: 2010-09-30 21:40:48
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Arek. <a...@a...2a.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Arek.
    >
    > Szkoda tylko, że nadajniki w Raszynie i w Warszawie na PKiN są w tej samej
    tabelce.
    Powinny niby to samo nadawać a w praktyce jeden co innego, drugi co innego.