  • 11. Data: 2010-10-04 20:15:06
    Temat: Re: PACE PVR HD CZY PHILIPS PVR HD co wybra? ?
    Od: PaPi <r...@d...trzy>

    > Tu mam za darmo :-)

    A nawet za 20zl miesiecznie :-)

  • 12. Data: 2010-10-04 22:04:30
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    PaPi <r...@d...trzy> napisał(a):

    > > Tu mam za darmo :-)
    >
    > A nawet za 20zl miesiecznie :-)

    Może niekoniecznie za 20 zł.
    Mieliśmy od prawie roku pakiet komfortowy HD a dopiero niedawno po wykupie za 1
    zł starego Mediasata (na zapas, po ostrej telefonicznej walce i skomplikowanej
    procedurze) wzięliśmy PACE PVR.
    Przysłana umowa opiewa na mniejszą sumę (jakaś promocja?) a o dzierżawie
    dekodera ani słowa.
    Ciekawe, jaka przyjdzie faktura ???

  • 13. Data: 2010-10-05 06:41:20
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-04 22:15, PaPi pisze:

    > A nawet za 20zl miesiecznie :-)

    Ja ma za darmo na 18 mcy więc moja ocena to uwzględnia ;-)

  • 14. Data: 2010-10-05 08:40:21
    Od: "P. Gawryjołek" <p...@g...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja ma za darmo na 18 mcy więc moja ocena to uwzględnia ;-)

    No właśnie jak to jest? Telefoniczne biuro obsługi obiecało mi dekoder bez
    kosztów najmu. Dekoder pewnie będę musiał odebrać u dystrybutora. Co będę
    musiał u niego podpisać? Pokwitowanie odbioru sprzętu czy cyrograf umowę
    najmu w której może być naliczona cena 20 zł /m?

  • 15. Data: 2010-10-05 12:39:29
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-10-05 10:40, P. Gawryjo?ek pisze:

    > No w?a?nie jak to jest? Telefoniczne biuro obs?ugi obieca?o mi dekoder bez
    > koszt?w najmu. Dekoder pewnie b?d? musia? odebra? u dystrybutora. Co b?d?
    > musia? u niego podpisa??

    ja podpisywałem potwierdzenie odbioru

  • 16. Data: 2010-10-07 07:22:49
    Temat: Re: PACE PVR HD CZY PHILIPS PVR HD co wybrać ?
    Od: LemonPL <l...@g...pl>

    W dniu 2010-10-01 08:29, P. Gawryjołek pisze:
    > Jak w temacie.

    Mialem przez kilka lat tego Philipsa, pozniej zamienilem na Pace.
    Wogole nie ma dla mnie tematu.
    Pierwsza rzecz to reakcja Philipsa na pilota. Jesli nie siedzisz 2m od
    dekodera to przy kazdej operacji bedziesz wstawal z fotela. A nawet jak
    znajdziesz sie w zasiegu klikania to i tak ten syf reaguje z predkoscia
    slimaka. Vod sie posypalo dzieki czemu wymienili mi na Pace (sciagal
    filmy ale byl blad przy probie odtworzenia... nie byli w stanie
    zresetowac tego syfu, czy cokolwiek z tym zrobic).
    Grafika w philipsie rodem z lat 80-tych. W Pace chociaz przewodnik po
    programach jest fajnie zrobiony, chociaz moze nie najszybszy na swiecie.
    Ogolnie Pace jest mniejszy, ladniejszy i poprostu lepszy. Nie wiem nad
    czym sie tu zastanawiac...

    LemonPL