  • 41. Data: 2012-05-10 15:57:39
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    > Skoro pisze że zamawiał AC02, to odnosimy się do tego faktu, a nie
    > gdybamy, że może zamawiał coś innego.

    To nie jest FAKT ... to jest DOMYSŁ, ja napisze że wygrałeś właśnie w LOTTO
    ... też mi uwierzyłeś ?? nie bądźmy naiwni ...

  • 42. Data: 2012-05-10 16:06:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup
    > Cavallino nabazgrał(a):

    > To nie jest FAKT ... to jest DOMYSŁ,

    FAKT jest to co napisał (treść posta).
    Domysły to na razie masz Ty, choć nie masz nawet cienia podstaw do ich
    wymyślania, przynajmniej autor Ci ich nie dał.
    No chyba, że jesteś na pensji u sprzedawcy, wtedy takie sianie fermentu ma
    jakiś sens.

    Załóż że autor mówi prawdę, zamiast AC02, dostał AC01, nie zwrócił uwagi, bo
    się nie znał, założył.
    Kto za to odpowiada Twoim zdaniem?

  • 43. Data: 2012-05-10 16:34:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    grup
    >Przecież reklamował.
    >Reklamacja nie wymaga formy pisemnej kwalifikowanej.

    Tak to napisal ze nie bardzo wiadomo co reklamowal.

    >Obstawiam, że bez sądu się obędzie, oszuści tego typu będą grać w
    >stylu: "nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobisz?".

    Aj tam zaraz oszusci - sami mogli sie pomylic.
    Pracownik sie pomylil przy pakowaniu, klient przy sprawdzaniu,
    nie/szczesliwie sie wszystko zbieglo i jest problem.

    Najbardziej to tu moim zdaniem zawinila Yokohama, ja bym jej wiecej
    nie kupowal :-)

    J.

  • 44. Data: 2012-05-10 20:19:58
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-05-10 16:06, Cavallino pisze:

    > FAKT jest to co napisał (treść posta).

    Faktem jest tylko post na grupie, zawartość posta nie jest niczym
    potwierdzona.

    > Domysły to na razie masz Ty, choć nie masz nawet cienia podstaw do ich
    > wymyślania, przynajmniej autor Ci ich nie dał.

    To są fakty a nie domysły, na stronie w/w firmy widnieją oba rodzaje
    opon, łatwo się pomylić przy zamawianiu ... autor posta oprócz plucia
    jadem nie pokazał zamówienia więc wszystkie jego posty są nic nie warte
    w sprawie oszczerstwa.

    > No chyba, że jesteś na pensji u sprzedawcy, wtedy takie sianie fermentu
    > ma jakiś sens.

    Inna branża, z oponami mam tyle wspólnego że mam je na felgach w
    samochodzie.

    > Załóż że autor mówi prawdę, zamiast AC02, dostał AC01, nie zwrócił
    > uwagi, bo się nie znał, założył.

    Zakładam ...

    > Kto za to odpowiada Twoim zdaniem?

    Jeśli autor poprzez swoje oszczerstwa w stosunku do w/w firmy to winna
    jest firma co sprzedała towar ALE autor posta założył opony do samochodu
    i używał ich jakiś czas więc zwrot nie jest możliwy, błąd obu stron.
    Drugie zamówienie na 1 sztukę przyszło dokładnie z zamówieniem więc nie
    widzę tu problemu.

    Kupując coś chyba się widzi że dostało się inny towar a nie bije pianę
    po czasie że zostało się oszukanym, w momencie odbioru powinien zwrócić
    towar do sprzedawcy i na tym zakończyć temat.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 45. Data: 2012-05-10 20:43:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Tak to napisal ze nie bardzo wiadomo co reklamowal.

    Jasne, pracownik sklepu nie zrozumiał że klient dostał RÓŻNE opony, a
    zamawiał RÓWNE?

    > Aj tam zaraz oszusci - sami mogli sie pomylic.

    Mogli.
    Ale wtedy naprawiają swoją pomyłkę.
    Kiedy pomyłka poprzez brak jej naprawy okazuje się kantem, to już nie ma
    usprawiedliwienia.

  • 46. Data: 2012-05-10 20:49:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Faktem jest tylko post na grupie, zawartość posta nie jest niczym
    > potwierdzona.

    Tym bardziej nie jest niczym zaprzeczona, więc dopóki tak się nie stanie,
    należy przyjąć ją za prawdziwą.

    > To są fakty a nie domysły, na stronie w/w firmy widnieją oba rodzaje opon,
    > łatwo się pomylić przy zamawianiu ...

    I mówisz, że ktoś nie umie przeczytać co ma na zamówieniu?
    Czy jest na tyle głupi, że przeczytać nawet post factum mu się nie chciało,
    ale rozpisywać na pms tak?

    >autor posta oprócz plucia jadem nie pokazał zamówienia więc wszystkie jego
    >posty są nic nie warte w sprawie oszczerstwa.

    Coś Ci się pozajączkowało, na razie tylko Ty bezpodstawnie rzucasz jadem i
    Twój brak podstaw jest udowodniony.

    > Jeśli autor poprzez swoje oszczerstwa w stosunku do w/w firmy to winna
    > jest firma co sprzedała towar ALE autor posta założył opony do samochodu i
    > używał ich jakiś czas więc zwrot nie jest możliwy

    Bo ponieważ?
    Obstawiam że nie rozróżniasz zwrotu nieużywanego towaru zakupionego przez
    internet, od naprawy ewidentnej niezgodności towaru z umową.

    > Drugie zamówienie na 1 sztukę przyszło dokładnie z zamówieniem więc nie
    > widzę tu problemu.

    Ale pierwsze nie przyszło.
    Więc mają wybór - albo wymienią mu 3, albo znajdą tą jedną starszą i
    wymienią 1, co pewnie by go zadowoliło.

    > Kupując coś chyba się widzi że dostało się inny towar

    Za dużo swoich przekonań opierasz na "chyba".
    Sprzedawca nie ŻADNYCH SZANS na udowodnienie, iż to klient zawinił przy
    błędnej realizacji jego zamówienia, nie ma w tym kraju sądu, który by mu to
    przyklepał.

  • 47. Data: 2012-05-10 21:03:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 May 2012 20:43:46 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Jasne, pracownik sklepu nie zrozumiał że klient dostał RÓŻNE opony, a
    > zamawiał RÓWNE?

    Przeczytaj jeszcze raz.
    Klient nie mogl zamowic rownych, bo takich zamowien sklep nie przyjmuje :-)
    Klient zamowil jakis typ, taki dostal, a potem dzwoni i sie awanturuje ze
    nie sa rowne :-)

    > Mogli.
    > Ale wtedy naprawiają swoją pomyłkę.
    > Kiedy pomyłka poprzez brak jej naprawy okazuje się kantem, to już nie ma
    > usprawiedliwienia.

    Moze sie trzeba wykazac inteligencja, sprawdzic papiery i wyraznie
    powiedziec "albo mi wymienicie ta jedna na ROWNA, albo ja zaraz zareklamuje
    trzy, i bedziecie mieli trzy uzywane do zwrotu". A moze i cztery :-)

    J.

  • 48. Data: 2012-05-10 22:55:53
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > Aha, zalozymy sie ?
    > Tylko na oponach sie tak znasz czy na wszystkim ?

    Tylko na tych, które kupuję.

  • 49. Data: 2012-05-10 23:02:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-10 14:58, J.F pisze:

    > Aha, zalozymy sie ?
    > Tylko na oponach sie tak znasz czy na wszystkim ?

    Jak zamawiam już konkretne opony to dość dokładnie wiem co zamawiam
    i co ma przyjść. Podobnie z procesorami, pamięciami itd. Zresztą
    z innymi pierdołami podobnie. A jak nie wiem to przyjmuję, że to co
    przyszło jest ok i nie narzekam, że się nie znałem i sami oszuści
    dookoła :) Właśnie przyszedł zasilacz do switcha, w miejsce spalonego.
    Zamówiłem 5V 2A. Nie wiem czy tyle ma, ale jak podłączyłem do
    urządzenia to działa wszystko w porządku. Nie chce mi się sprawdzać,
    czy przy przypadkiem nie ma 4,8 i 1,6.

  • 50. Data: 2012-05-10 23:18:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > :-)
    > Klient zamowil jakis typ, taki dostal, a potem dzwoni i sie awanturuje ze

    Skoro dwa razy zamawiał ten sam typ, a raz dostał inny typ, to chyba
    słusznie, że chce wymiany?

> [...]
    > zareklamuje
    > trzy, i bedziecie mieli trzy uzywane do zwrotu". A moze i cztery :-)

    Otóż to.