    From: Chris <s...@s...de>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Date: Thu, 10 May 2012 20:19:58 +0200
    <4fabc87e$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <joghgj$7t4$1@inews.gazeta.pl>
    <4fabcb5c$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2012-05-10 16:06, Cavallino pisze:

    > FAKT jest to co napisał (treść posta).

    Faktem jest tylko post na grupie, zawartość posta nie jest niczym
    potwierdzona.

    > Domysły to na razie masz Ty, choć nie masz nawet cienia podstaw do ich
    > wymyślania, przynajmniej autor Ci ich nie dał.

    To są fakty a nie domysły, na stronie w/w firmy widnieją oba rodzaje
    opon, łatwo się pomylić przy zamawianiu ... autor posta oprócz plucia
    jadem nie pokazał zamówienia więc wszystkie jego posty są nic nie warte
    w sprawie oszczerstwa.

    > No chyba, że jesteś na pensji u sprzedawcy, wtedy takie sianie fermentu
    > ma jakiś sens.

    Inna branża, z oponami mam tyle wspólnego że mam je na felgach w
    samochodzie.

    > Załóż że autor mówi prawdę, zamiast AC02, dostał AC01, nie zwrócił
    > uwagi, bo się nie znał, założył.

    Zakładam ...

    > Kto za to odpowiada Twoim zdaniem?

    Jeśli autor poprzez swoje oszczerstwa w stosunku do w/w firmy to winna
    jest firma co sprzedała towar ALE autor posta założył opony do samochodu
    i używał ich jakiś czas więc zwrot nie jest możliwy, błąd obu stron.
    Drugie zamówienie na 1 sztukę przyszło dokładnie z zamówieniem więc nie
    widzę tu problemu.

    Kupując coś chyba się widzi że dostało się inny towar a nie bije pianę
    po czasie że zostało się oszukanym, w momencie odbioru powinien zwrócić
    towar do sprzedawcy i na tym zakończyć temat.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.