eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOstrzegam przed baloon.plRe: Ostrzegam przed baloon.pl
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <jodrse$a30$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <joep0i$nmb$1@inews.gazeta.pl>
    <5nsvbn5rh2b3.dl5iqsx9j05y$.dlg@40tude.net>
    <4faba73a$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
    <jogado$iot$1@mx1.internetia.pl>
    <4fabadf3$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <jogesg$t2$1@inews.gazeta.pl>
    <4fabc39f$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
    <jogjm7$cdj$1@inews.gazeta.pl>
    <4fac0c5f$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <wn4f8lypqj4f.1v0k6vgy14a1t$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <wn4f8lypqj4f.1v0k6vgy14a1t$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Date: Thu, 10 May 2012 23:18:08 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 120510-0, 2012-05-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 35
    Message-ID: <4fac308e$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.108.81
    X-Trace: 1336684686 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1210 83.25.108.81:65147
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2448394
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    >> Jasne, pracownik sklepu nie zrozumiał że klient dostał RÓŻNE opony, a
    >> zamawiał RÓWNE?
    >
    > Przeczytaj jeszcze raz.
    > Klient nie mogl zamowic rownych, bo takich zamowien sklep nie przyjmuje
    > :-)
    > Klient zamowil jakis typ, taki dostal, a potem dzwoni i sie awanturuje ze
    > nie sa rowne :-)

    Skoro dwa razy zamawiał ten sam typ, a raz dostał inny typ, to chyba
    słusznie, że chce wymiany?

    >
    >>>>Obstawiam, że bez sądu się obędzie, oszuści tego typu będą grać w stylu:
    >>>>"nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobisz?".
    >>>
    >>> Aj tam zaraz oszusci - sami mogli sie pomylic.
    >>
    >> Mogli.
    >> Ale wtedy naprawiają swoją pomyłkę.
    >> Kiedy pomyłka poprzez brak jej naprawy okazuje się kantem, to już nie ma
    >> usprawiedliwienia.
    >
    > Moze sie trzeba wykazac inteligencja, sprawdzic papiery i wyraznie
    > powiedziec "albo mi wymienicie ta jedna na ROWNA, albo ja zaraz
    > zareklamuje
    > trzy, i bedziecie mieli trzy uzywane do zwrotu". A moze i cztery :-)

    Otóż to.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: