  • Data: 2012-02-01 19:45:24
    Temat: Oscyloskop RIGOL DS1104B
    Od: mirosław <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.
    Od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu jakiejś cyfrówki. Po
    długich poszukiwaniach wybrałem oto taki
    http://www.rigolna.com/products/digital-oscilloscope
    s/ds1000b/ds1104b/
    . Wszystkie parametry by mi odpowiadały, jedyną moją obawę budzi
    rozdzielczość wyświetlacza (320x240).
    Czy jakiś użytkownik takiego sprzętu zechciał by się podzielić swoją
    opinią.
    A może polecicie mi coś innego, lepszego w podobnej cenie.